עסק, שעושה דבר מוצלח ככל שיהיה, לא יכול להתקדם הרבה אם אין לו מערך שיווק טוב ואפקטיבי, שמגיע ללקוחות הנכונים יפונה אליהם בדיוק בצורה הנכונה שתגגום להם לרצות לקחת חלק בסיפור. ישנן דרכים יותר מקובלת לשווק תוכן, שירותים ומוצרים, וישנן דרכים חדשניות, יצירתיות ובלתי נשכחות לחשוף אנשים למפעל החיים שלכם.
רשתות חברתיות
השיווק ברשתות החברתיות התייצב כבר מזמן כדבר כמעט הכרחי לעסק, אפילו שהן בפני עצמן דבר יחסית חדש. החוכמה האמיתית היא לעשות בהן שימוש יצירתי וחדשני שיחרוג מהגבולות הבנאליים של פרסומת,ולעשות שימוש מותאם וחכם באפשרויות שהרשתות הללו מציעות. למשל – ליצור האשטאג חדש ולעודד אנשים להשתמש בו, לגרום לאנשים לחשוף ולפרסם את העסק ולתייג אתכם. כמעט אין גבול לרעיונות שאפשר לחשוב עליהם שמשתמשים בצורה יפה ונכונה בכלים המגוונים של הרשתות החברתיות.
משהו קטן ללא עלות
לפעמים כל מה שעבר צריך הוא לערוך היכרות טובה ונעימה עם בינו ובין לקוחות פוטנציאליים, ודרך טובה לעשות זאת היא להציע משהו ראשוני וקטן בחינם. אולי תופתעו כמה אנשים זוכרים לטובה מישהו שעשה להם שירות טוב לב ואדיב בחינם, וכמה הם ירצו לחזור אליו בעתיד. לעשות שירות בחינם אולי יראה לכם לא משתלם, אבל התמורה השיווקית של הצעד הזה יכולה להיות משמעותית ובהחלט כלכלית עבורכם.