לנהל את השיווק של העסק בכל רגע נתון יכול להיות עבודה די מתישה. מה שיכול לעזור בזה הוא תכנון ממוקד מראש קדימה שפורש את התכנית השיווקית על פני כל השנה ומתווה את העבודה השוטפת. על מה כדאי לחשוב כשמתכננין לוח גאנט שיווקי לעסק?
איך השנה נראית?
שנים בישראל הן מצד אחד די צפויות – אפשר לדעת מתי נופלים החגים והמועדים המיוחדים, ואז הם יכולים להשפיע על העסק שלכם. מצד שני, כל שנה היא מיוחדת חשוב, וטומנת בחובה אתגרים שיווקיים. נסו לחשוב על השנים שהיו ומה בעיקר אפיין אותן, ואיך לאור ההתפתחויות העדכניות הדברים האלה יכולים להשתנות ולהתעדכן, ולדרוש את הגמישות שלכם.
תכנון בדגש על צמיחה
מחשבה יוצרת מציאות, ולכן תכננו את השנה שלכם תוך מחשבה על צמיחה והתפתחות העסק, ומנקודת הנחה שאתם הולכים לגדול ולהצליח. בהיבט השיווקי – נסו לשים דגש על הגדלת קהלי היעד ושיפור תמידי של המוצר והפרסום. הגדלה והתאמה של החשיפה הם תמיד דבר טוב לצמיחה של העסק, אז שימו את זה כיעדים ברורים בגאנט.
גמישות
הגענו אכן נועד להיות תכנון מחייב שיחסוך לכם חשיבה והתלבטויות, אבל הוא לא חקוק בסלע. אם קורים דברים שהופכים אותו ללא רלוונטי, או לא אפשרי – אפשר וכדאי לעדכן אותו בהתאם.
אהבתם? כנסו >> vikush.co.il