קידום אורגני הן צמד מילים שנעשה פופולרי יותר ויותר. במסגרת הקידום, חברת הקידום האורגני יוצרת סדרה חודשית של פעולות שונות הגורמות לאתר להפוך לאופטימלי עבור מנועי חיפוש שונים. קידום אורגני באנגלית מכונה: Search Engine Optimization, ומכאן ראשי התיבות המפורסמים: seo.
יתרונות וחסרונות של קידום אורגני
בואו נשים את כל האמת על השולחן. לקידום אורגני יש יתרונות גדולים ויש גם חסרונות. לפניכם רשימת הבעד והנגד, אתם תחליטו מה טוב עבורכם:
למה קידום אורגני חשוב לעסק?
- גולשים מאמינים ביתר קלות למיקום גבוה של אתרים במסגרת תוצאות החיפוש, זאת בניגוד להתייחסות החשדנית אותה הם מפגינים כלפי הקידום הממומן.
- אתרים שקודמו אורגנית בצורה מקצועית, ייהנו מספר לידים גבוה יותר, מאשר אתרים אחרים שקודמו במימון.
- אתרים הממוקמים גבוה בתוצאות החיפוש, יוצרים לעצמם תדמית חיובית ומיתוג יוקרתי, אחרי הכל, הגולשים יכולים לפגוש בכם מספר פעמים, עובדה שתצרוב אתכם בזיכרונם.
למה כדאי לכם לשקול קידום אורגני?
- הקידום האורגני אינו מציע תוצאות אינסטנט, תצטרכו לחכות בסבלנות 3 חודשים עד שנה כדי להתמקם גבוה בתוצאות החיפוש.
- אתרים העוסקים בתחומים תחרותיים עלולים לדרוש קידום אורגני מסיבי, ומחיר הפעילות הסדירה יהיה גבוה בהתאם. בחודשים הראשונים עוד לא תיראנה תוצאות, אולם בטווח הארוך זו עשויה להיות פעולה רווחית ביותר.