איך לעבור בשלום את תקופת המבחנים?

תוכן עניינים

זיו כוכב
עורך תוכן ראשון

הצטרפו לדיוור!

רוצים להישאר מעודכנים בכל פעם שעולה מאמר חדש לאתר? הכי קל לעשות את זה דרך רשימת התפוצה שלנו! הצטרפו עכשיו בחינם:

קלחת המבחנים סוגרת עליכם, כאשר מכל עבר ניתכות עליכם מטלות? יש דרכים לעבור את התקופה הלחוצה הזו במינימום סטרס ובלי לרופף את מערכת העצבים. חרדה מתמשכת או מתחים בלתי נסבלים, אינם חלק בלתי נפרד מחיי הלמידה שלכם, יש אפשרות לעשות זאת אחרת. לפניכם טיפים מוכחים לתקופת מבחנים שלא תהפוך לטראומה.

טיפים לעבור בשלום את תקופת המבחנים 

  1. אל תזנחו את הפעילויות שלכם

למידה רציפה וממושכת, עלולה לגרום לכם לריאקציה. צאו לבלות מדי פעם, לפרק זמן קצוב, אינכם צריכים לנטוש את האימון השבועי. פעילויות אלו רק יעזרו לכם לנקות את הראש ויגרמו ללמידה להיות פורה ומוצלחת יותר.

  1. שנו טוב, אכלו טוב

אל תזניחו את הגוף, שמירה על צרכיו תאפשר לכם למידה טובה יותר, ועמידה גם בתנאי לחץ, זה לא חכמה לצום, לצבור חוסר שינה, ואחר כך לתהות מדוע אתם חווים התמוטטות.

  1. אף אחד לא מת כי נכשל במבחן

קחו פרופורציות! מה יכול לקרות? נסו לצייר את התרחיש הנורא ביותר, אתם עשויים להגיע למסקנה כי שום תרחיש אינו מצדיק חרדה לופתת או שיתוק.

  1. גמישות

נתקלתם במושג קשה להבנה? אל תשקיעו בו זמן רב מדי, עברו לחלקים הבאים בחומר הלמידה. חזרו ללמידת המושג המורכב, רק לאחר שתסיימו ללמוד.

מה דעתכם על הכתבה? שתפו איתנו!

אודות WizBizzz

ויזביז הינו פורטל תוכן עשיר המציג מגוון רחב של נושאים בתחומים המעניינים ביותר: יופי וטיפוח, סטייל, לימודים, שיווק, ביזנס ועוד! כאן תוכלו למצוא את המיטב התכנים והעדכונים העכשווים ביותר!

מה מעניין אתכם?

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות
הכתבות האחרונות שעלו לאתר
לימודים

קורסים מקצועיים

קורס מקצועי הוא קורס שמטרתו להכשיר את הסטודנטים לעבודה בתחום מסוים. קורסים מקצועיים יכולים להיות קצרים או ארוכים, והם יכולים להינתן במגוון פורמטים, כולל מקוון,

לכתבה המלאה >>
דילוג לתוכן