איך לשפר את האנגלית שלי?

תוכן עניינים

זיו כוכב
עורך תוכן ראשון

הצטרפו לדיוור!

רוצים להישאר מעודכנים בכל פעם שעולה מאמר חדש לאתר? הכי קל לעשות את זה דרך רשימת התפוצה שלנו! הצטרפו עכשיו בחינם:

אנגלית הפכה להיות דיירת של קבע במדינה העברית שלנו. העולם שאינו אלא כפר גלובלי קטן, עושה שימוש יותר ויותר בשפה הזו, מה שגורם לנו להבין שאם לא ניקח את עצמנו בידיים, ונתחיל ללמוד אנגלית ברצינות, אנחנו עלולים להישאר מאחור, עם שברי אנגלית רצוצה, שלא ממש יכולה לקדם אותנו, בעבודה, במדיות השונות ובדיגיטל. אז איך ניתן לשפר את האנגלית שלנו? אספנו עצות לתוכנית עבודה אישית שתהפוך את השפה הזרה, לחלק בלתי נפרד מהחיים שלנו.

אנגלית מדוברת

במקומות העבודה נדרשת התמצאות ושטף באנגלית מדוברת. זה לא מעניין אף אחד, שאנחנו יודעים לקרוא מילים ארוכות וקשות באנגלית טכנית, בעבודות השונות מחפשים תכלס. ישנן מסגרות לימודיות שונות השמות דגש על למידה של דיבור שוטף בשפה, עם דוברי אנגלית. השיח המשותף מקנה ידע באוצר מילים רחב, וכן מעניק ביטחון לדיבור מקצועי בשפה. בתחילה אתם פשוט תקשקשו, אבל עם הזמן תבחינו שהאנגלית המדוברת שלכם משתפרת, המבטא נעשה מהוקצע יותר, ואין זכר לימים בהם הייתם נתקפים גמגום כבד, כל אימת שהייתם נדרשים לברר בחו"ל: ?"What's the time please".

full time job

חשוב שתקיפו את עצמכם בחומרים באנגלית: צפו באתרי חדשות באנגלית, פתחו חשבון באנגלית ברשת החברתית והקשיבו לספרי שמע באנגלית. החשיפה מוגברת, תגרום לאנגלית להיות מוזרקת לכם לוורידים במנות מוגברות ולהשפיע משמעותית על הידע המקצועי שלכם. 

מה דעתכם על הכתבה? שתפו איתנו!

אודות WizBizzz

ויזביז הינו פורטל תוכן עשיר המציג מגוון רחב של נושאים בתחומים המעניינים ביותר: יופי וטיפוח, סטייל, לימודים, שיווק, ביזנס ועוד! כאן תוכלו למצוא את המיטב התכנים והעדכונים העכשווים ביותר!

מה מעניין אתכם?

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות
הכתבות האחרונות שעלו לאתר
לימודים

קורסים מקצועיים

קורס מקצועי הוא קורס שמטרתו להכשיר את הסטודנטים לעבודה בתחום מסוים. קורסים מקצועיים יכולים להיות קצרים או ארוכים, והם יכולים להינתן במגוון פורמטים, כולל מקוון,

לכתבה המלאה >>
דילוג לתוכן