איפור למראה יומיומי טבעי

תוכן עניינים

זיו כוכב
עורך תוכן ראשון

הצטרפו לדיוור!

רוצים להישאר מעודכנים בכל פעם שעולה מאמר חדש לאתר? הכי קל לעשות את זה דרך רשימת התפוצה שלנו! הצטרפו עכשיו בחינם:

יש שחושבות שאיפור זה רק לאירועים מיוחדים. אבל, זה ממש לא חייב להיות ככה. ניתן להתאפר עם מעט איפור ולשדרג את המראה היומי בצורה מדהימה. עם זאת, כשמתאפרים ביומיום, יפה יותר כשהמראה של האיפור יהיה טבעי, ונסביר איך.

ניקוי העור

הכי חשוב טרם מריחת האיפור, לנקות את העור כמו שצריך, כך שהמריחה תיראה טוב. נקי טוב את הפנים עם סבון פנים איכותי.

בחירת צבע

בחרי את הצבעים המתאימים לגוון העור שלך. צבע שלא יתאים, לא יראה טבעי, ויהרוס את האיפור היומיומי. התייעצי עם המוכר/ת או תבואי עם חברה, ואל תצאי מהחנות עד שתמצאי את הגוון המושלם.

בזהירות עם המסקרה

מסקרה היא הבחירה המושלמת לאיפור טבעי. לעיתים אפילו לא שמים לב ששמת אותה, אבל עדיין הפנים נראים טוב יותר. עם זאת, עם מסקרה צריך מאד להיזהר. ראשית, יש לבחור במסקרה שלא נמרחת, על מנת לשמור על הפנים נקיות במשך היום. שנית, לא להפריז בכמות המסקרה, כדי לא ליצור מראה דרמטי

צבע שפתיים

צבע האודם צריך להשתנות בהתאם למראה שאת רוצה ליצור. למראה טבעי ויומיומי, יש לבחור צבע אודם שנראה יותר טבעי. אודם אדום בוהק למשל, פחות יתאים למראה יומיומי, ויותר מתאים לאיפור לאירוע, או איפור ערב.

מה דעתכם על הכתבה? שתפו איתנו!

אודות WizBizzz

ויזביז הינו פורטל תוכן עשיר המציג מגוון רחב של נושאים בתחומים המעניינים ביותר: יופי וטיפוח, סטייל, לימודים, שיווק, ביזנס ועוד! כאן תוכלו למצוא את המיטב התכנים והעדכונים העכשווים ביותר!

מה מעניין אתכם?

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות
הכתבות האחרונות שעלו לאתר
יופי וטיפוח

פריימר – השכבה המושלמת לאיפור בלתי נשכח

בעולם האיפור והיופי, פריימר הוא מוצר שהפך להכרחי בשנים האחרונות, ולא בכדי. כשכבת היסוד של כל איפור, הפריימר מספק את הבסיס האידיאלי למראה חלק, אחיד ומושלם. הוא פועל למנוע את הצטברות המייקאפ בנקבוביות וקמטוטים, מאריך את עמידות האיפור, ומשפר את התפיסה הכללית של העור. 

לכתבה המלאה >>

טיפול טבעי לאקנה

אקנה היא בעיית עור נפוצה הגורמת להתפרצות של פצעונים (שחורים או לבנים) ומשאירה לעיתים סימני צלקות. אקנה נגרמת על ידי שילוב של מספר גורמים: טיפולים

לכתבה המלאה >>
פתרון לנשירת שיער
יופי וטיפוח

שיער דליל

שיער דליל הוא תופעה נפוצה מאוד המתרחשת כחלק מתהליך ההזדקנות הטבעי. עם העלייה בגיל, רמות ההורמונים בגוף משתנות וגורמות לדלדול והידלדלות השיער. אולם שיער דליל

לכתבה המלאה >>
דילוג לתוכן