איפור לשפתיים מלאות

תוכן עניינים

זיו כוכב
עורך תוכן ראשון

הצטרפו לדיוור!

רוצים להישאר מעודכנים בכל פעם שעולה מאמר חדש לאתר? הכי קל לעשות את זה דרך רשימת התפוצה שלנו! הצטרפו עכשיו בחינם:

בנות רבות חולמות לשפתיים מלאות, ולא מרוצות משפתיהן הדקות. אך, היופי הוא שלא צריך לשנות בעצמך כלום כדי להשיג את מראה השפתיים המלאות שאת רוצה. כיום יש שיטות רבות כיצד ניתן באמצעות איפור ליצור מראה של שפתיים מלאות, באמצעות מספר הוראות פשוטות.

פילינג לשפתיים

המוצר נראה כמו שפתון, ותפקידו להוריד את העור המת מן השפתיים שלנו. עם זאת, הפילניג גורם למראה של שפתיים מלאות! לכן, מומלץ להשתמש בפילינג לא רק אם את סובלת משפתיים יבשות, אלא גם אם את רוצה מראה של שפתיים מלאות

תיחום כהה של קו השפתיים

ניתן להוסיף מסביב לשפתיים קו תיחום כהה. הדבר יוצר אשליה של שפתיים מלאות יותר באמצעות פעולה פשוטה! עם זאת, יש להיזהר בפעולה זו. במידה ותבחרו בצבע כהה מדי, זה לא ייצור את האפקט הרצוי, אלא תוצאה שנראית לא טוב.

פריימר לשפתיים

הפריימר ממלא סדקים קטנים הנמצאים בשפתיים ובאמצעותו תצליחו ליצור מראה של שפתיים תפוחות ומלאות.

לחות לשפתיים

זה אולי נשמע טיפה מוזר אבל זה עובד! מריחה יומיומית של לחות לשפתיים מעבה אותן בצורה משמעותית. זאת ללא איפור כלל. מוטב למרוח את הלחות לפני שמתאפרים, זאת כדי שלא תתערב לכן עם האיפור אותו אתן שמות על השפתיים.

מה דעתכם על הכתבה? שתפו איתנו!

אודות WizBizzz

ויזביז הינו פורטל תוכן עשיר המציג מגוון רחב של נושאים בתחומים המעניינים ביותר: יופי וטיפוח, סטייל, לימודים, שיווק, ביזנס ועוד! כאן תוכלו למצוא את המיטב התכנים והעדכונים העכשווים ביותר!

מה מעניין אתכם?

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות
הכתבות האחרונות שעלו לאתר
יופי וטיפוח

פריימר – השכבה המושלמת לאיפור בלתי נשכח

בעולם האיפור והיופי, פריימר הוא מוצר שהפך להכרחי בשנים האחרונות, ולא בכדי. כשכבת היסוד של כל איפור, הפריימר מספק את הבסיס האידיאלי למראה חלק, אחיד ומושלם. הוא פועל למנוע את הצטברות המייקאפ בנקבוביות וקמטוטים, מאריך את עמידות האיפור, ומשפר את התפיסה הכללית של העור. 

לכתבה המלאה >>

טיפול טבעי לאקנה

אקנה היא בעיית עור נפוצה הגורמת להתפרצות של פצעונים (שחורים או לבנים) ומשאירה לעיתים סימני צלקות. אקנה נגרמת על ידי שילוב של מספר גורמים: טיפולים

לכתבה המלאה >>
דילוג לתוכן