איפור ערב – דגשים חשובים ליצירת איפור ערב מושלם

תוכן עניינים

זיו כוכב
עורך תוכן ראשון

הצטרפו לדיוור!

רוצים להישאר מעודכנים בכל פעם שעולה מאמר חדש לאתר? הכי קל לעשות את זה דרך רשימת התפוצה שלנו! הצטרפו עכשיו בחינם:

איפור ערב נועד לערבים גדולים כמו חתונות, דייטים, או סתם יציאה כיפית עם חברים. איפור הערב נועד לכל אישה שרוצה להתחגג, ולהיראות טוב. בדיוק בשביל זה חשוב לדעת מספר דברים על איפור ערב, זאת כדי שהתוצאה הסופית לא תהיה פחות ממושלמת.

התאמה לסוג האירוע

כפי שציינו מעלה, איפור ערב נועד למקומות שונים, בעלי אווירה שונה. כמובן שאת האיפור צריך להתאים לסוג האירוע. כך שאת לא תלכי לחתונה עם איפור שאת הולכת איתו ליציאה עם חברים. דוגמה לכך היא חתונה של אדם קרוב, שם את תבחרי במראה יותר דרמטי ונראה כלפי העין בניגוד לדייט שם תבחרי לוק יותר קז'ואל ונינוח.

התאמה לתנאי האירוע

בתנאי האירוע כוונתנו למשך האירוע ולמקום האירוע (האם פנימי או חיצוני). אם האירוע ארוך, תיהי חייבת לבחור באיפור עמיד יותר. באירוע קצר זאת לא חובה. צריך להתאים את טכניקת האיפור גם לתנאי מזג האוויר כך שתהא שונה בין מקומות עם לחות, לבית אולם ממוזג.

טיפ מאיתנו – אם את הולכת לאירוע ארוך, פשוט הביאי איתך תיק קטן ובו מספר מוצרי איפור איתם תוכלי לתחזק את האיפור שלך במשך כל הערב מבלי להיות מודאגת שייהרס או יימרח לך.

אהבת את הכתבה? בטוח שתאהבי גם את gatita.co.il

מה דעתכם על הכתבה? שתפו איתנו!

אודות WizBizzz

ויזביז הינו פורטל תוכן עשיר המציג מגוון רחב של נושאים בתחומים המעניינים ביותר: יופי וטיפוח, סטייל, לימודים, שיווק, ביזנס ועוד! כאן תוכלו למצוא את המיטב התכנים והעדכונים העכשווים ביותר!

מה מעניין אתכם?

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות
הכתבות האחרונות שעלו לאתר
יופי וטיפוח

פריימר – השכבה המושלמת לאיפור בלתי נשכח

בעולם האיפור והיופי, פריימר הוא מוצר שהפך להכרחי בשנים האחרונות, ולא בכדי. כשכבת היסוד של כל איפור, הפריימר מספק את הבסיס האידיאלי למראה חלק, אחיד ומושלם. הוא פועל למנוע את הצטברות המייקאפ בנקבוביות וקמטוטים, מאריך את עמידות האיפור, ומשפר את התפיסה הכללית של העור. 

לכתבה המלאה >>

טיפול טבעי לאקנה

אקנה היא בעיית עור נפוצה הגורמת להתפרצות של פצעונים (שחורים או לבנים) ומשאירה לעיתים סימני צלקות. אקנה נגרמת על ידי שילוב של מספר גורמים: טיפולים

לכתבה המלאה >>
דילוג לתוכן