איפור ריסים: איך לגרום לריסים להראות ארוכות ובעלות נוכחות

תוכן עניינים

זיו כוכב
עורך תוכן ראשון

הצטרפו לדיוור!

רוצים להישאר מעודכנים בכל פעם שעולה מאמר חדש לאתר? הכי קל לעשות את זה דרך רשימת התפוצה שלנו! הצטרפו עכשיו בחינם:

איפור ריסים הוא אחד מסוגי האיפור היפעם יותר, זאת מפני שהוא מעצב את העין בצורה אסתטית. גם נשים שפחות מתחברות לעולם האיפור, מתחברות לאיפור הריסים, זאת מפני שניתן לשחק איתו וליצור גם מראה טבעי. לאוהבות הריסים הארוכים – הכנו מספר טיפים במיוחד בשבילכן.

החזיקו מעגל ריסים

מעגל ריסים הוא מכשיר חובה לאיפור ריסים. הוא יוצר צורפה יפה וארוכה של הריסים שלנו, כך שהצבע נמרח על ריסים מעוצבים. טיפ שנו, אל תעגלו רק פעם אחת. השתמשו במעגל הריסים מספר פעמים, כדי ליצור את התוצאה המושלמת.

חדשו את המסקרה

מסקרה היא אחד מסוגי האיפור שהכי מתייבשים. לכן מפעם לפעם צריך להחיות אותה. כדי להחיות אותה בצורה טובה תוכלי להוסיף תמיסת מלח שתפתור את הבעיה. בנוסף, מדי פעם החליפי את המסקרה ותרכשי אחת חדשה.

פדרי את הריסים

זהו טריק שלא כל אחת מכירה. אך, פידור הריסים אחרי שכבת המסקרה הראשונה ולפני שכבת המסקרה השנייה מעבה את מראה הריסים ונותן להם נוכחות.

הדביקי ריסים

במידה ואת עדיין לא מרוצה, תמיד תוכלי להדביק ריסים מלאכותיים. כיום המשימה הרבה יותר פשוטה מבעבר. הדבר היחיד שזה דורש ממך זה הרבה סבלנות, כדי ליצור תוצאה שנראית טבעית.

מה דעתכם על הכתבה? שתפו איתנו!

אודות WizBizzz

ויזביז הינו פורטל תוכן עשיר המציג מגוון רחב של נושאים בתחומים המעניינים ביותר: יופי וטיפוח, סטייל, לימודים, שיווק, ביזנס ועוד! כאן תוכלו למצוא את המיטב התכנים והעדכונים העכשווים ביותר!

מה מעניין אתכם?

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות
הכתבות האחרונות שעלו לאתר
יופי וטיפוח

פריימר – השכבה המושלמת לאיפור בלתי נשכח

בעולם האיפור והיופי, פריימר הוא מוצר שהפך להכרחי בשנים האחרונות, ולא בכדי. כשכבת היסוד של כל איפור, הפריימר מספק את הבסיס האידיאלי למראה חלק, אחיד ומושלם. הוא פועל למנוע את הצטברות המייקאפ בנקבוביות וקמטוטים, מאריך את עמידות האיפור, ומשפר את התפיסה הכללית של העור. 

לכתבה המלאה >>

טיפול טבעי לאקנה

אקנה היא בעיית עור נפוצה הגורמת להתפרצות של פצעונים (שחורים או לבנים) ומשאירה לעיתים סימני צלקות. אקנה נגרמת על ידי שילוב של מספר גורמים: טיפולים

לכתבה המלאה >>
דילוג לתוכן