בלי מערכת מסורבלת, בלי צורך בידע קודם – היום ניתן לשלוח הודעות וואטסאפ ללקוחות ישר מטבלת אקסל

תוכן עניינים

זיו כוכב
עורך תוכן ראשון

הצטרפו לדיוור!

רוצים להישאר מעודכנים בכל פעם שעולה מאמר חדש לאתר? הכי קל לעשות את זה דרך רשימת התפוצה שלנו! הצטרפו עכשיו בחינם:

בוט לוואטסאפ – על מה הוא אחראי?

בוט לוואטסאפ אמנם ידוע בעיקר ככזה שאחראי על מנענה ללקוחות, עונה לפניות, קובע פגישות ומנהל בעצם קשר ישיר מול הלקוחות באופן של מענה, שליחת מידע ומיון הפניות לאגפים המתאימים. אך למעשה, אחת הפעולות המדהימות והאפקטיביות ביותר שלו, נוגעת בכלל לעולם השיווק והדיוור. לעומת שלל אמצעי הדיוור והשיווק הדיגיטלי, בוט לוואטסאפ מתמחה בשליחת וואטסאפ מאקסל באופן כה אקטיבי שמעלה את המכירות והמתעניינים.

שליחת הודעות מאקסל – עד כמה זה יעיל?

שליחת וואטסאפ מאקסל על ידי בוט הוואטסאפ של העסק, היא אופציה יעילה מאד וגם פשוטה לתפעול. כל מה שנדרש זה רשימת אקסל, טקסט שיווקי שתרצו בו, והבוט יוכל לצאת לדרך עם הדיוור בכמה צעדים פשוטים. מדובר באחת השיטות האפקטיביות כרגע, עם אחוזי פתיחת הודעות גבוהים ממה שהכרנו עד  היום באמצעי הדיוור האחרים ובהודעות הטקסט.

כיצד להשיג בוט לוואטסאפ?

רכישה פשטה של בוט לוואטסאפ ותשלום קבוע של כמה מאות שקלים בלבד בכל חודש, יבטיחו בוט לוואטסאפ שזמין לשירותכם בכל רגע ביום, ומסייע לעסק לא רק במענה ושיפור השירות והמוניטין של העסק אלא גם ברמה הכלכלית והשיווקית בה הבוט בהחלט מעניק לעסק את החשיפה הנדרשת ותרומה אדירה להתפתחותו.

מה דעתכם על הכתבה? שתפו איתנו!

אודות WizBizzz

ויזביז הינו פורטל תוכן עשיר המציג מגוון רחב של נושאים בתחומים המעניינים ביותר: יופי וטיפוח, סטייל, לימודים, שיווק, ביזנס ועוד! כאן תוכלו למצוא את המיטב התכנים והעדכונים העכשווים ביותר!

מה מעניין אתכם?

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות
הכתבות האחרונות שעלו לאתר
דילוג לתוכן