דמי כיס: מתי וכמה לתת לילדים?

תוכן עניינים

זיו כוכב
עורך תוכן ראשון

הצטרפו לדיוור!

רוצים להישאר מעודכנים בכל פעם שעולה מאמר חדש לאתר? הכי קל לעשות את זה דרך רשימת התפוצה שלנו! הצטרפו עכשיו בחינם:

דמי כיס זו שאלה שמעסיקה הורים רבים, ובעיקר השאלות הקריטיות שדמי הכיס מולידים – מתי לתת וכמה לתת. אם אתם רוצים לדעת עוד על הנושא, המשיכו לקרוא!

מתי לתת?

השלב בו כדאי להתחיל לתת דמי כיס הוא השלב בו הילדים מתחילים להבין חשבון ומתחילים להבין מה זה כסף, וכיצד תשלום עובד. נרצה ללמד אותם שכסף לא מגיע סתם כך ונרצה שידעו להתנהל נבון עם כסף. השלב שזה קורה זה בדרך כלל בסביבות גיל 6.

בגיל צעיר כדאי לתת פעם בשבוע. תפיסת הזמן של ילדים היא שונה והם לא יודעם להתמודד עם מרחקים גדולים של זמן.

כמה לתת?

בהתחלה יש לתת סכום קטן מאד, שיספיק לממתק, למשל 5 שקלים. עם הזמן, תוכלו להעלות את סכום דמי הכיס. עשו את העליות בדמי הכיס בצורה שקולה. אל תעלו את הסכום בקפיצה גדול יותר מדי בבת אחת. תוכלו להעלות כל פעם שקל או שניים כך שאט אט יגדלו לו דמי הכיס.

במידה והילד מחליט לחסוך, אנו ממליצים לכם לנהל איתו רישום של הכסף, כך שידע ויבין איך עובד חיסכון של כסף ושידע כמה כסף הוא הצליח לחסוך. נסו לקבוע איתו מטרות, תשאלו אותו למה הוא רוצה לחסוך.

אהבתם את הכתבה?>>mish-mish.org.il

מה דעתכם על הכתבה? שתפו איתנו!

אודות WizBizzz

ויזביז הינו פורטל תוכן עשיר המציג מגוון רחב של נושאים בתחומים המעניינים ביותר: יופי וטיפוח, סטייל, לימודים, שיווק, ביזנס ועוד! כאן תוכלו למצוא את המיטב התכנים והעדכונים העכשווים ביותר!

מה מעניין אתכם?

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות
הכתבות האחרונות שעלו לאתר
גאדג'טים

חזיית השאיבה של אנבלה: פתרון נוח ויעיל להנקה

חזיית שאיבה היא תופעה מוכרת לרבים מאיתנו. רבים חווים מדי פעם כאבי ראש, תחושת נפיחות, עייפות מוגברת ותסמינים נוספים המאפיינים חזייה. אך למרות היותה תופעה נפוצה, עדיין רווחים מיתוסים ותפיסות שגויות רבים לגבי חזיית שאיבה – מתי היא מופיעה, מה גורם לה וכדומה.

לכתבה המלאה >>
משפחה

יום הולדת עם כלבים

יום הולדת הוא אירוע חשוב ומשמעותי בחיי כל ילד. ילדים אוהבים לחגוג את יום ההולדת שלהם עם בני משפחה, חברים וכמובן גם חיות מחמד. שילוב

לכתבה המלאה >>
דילוג לתוכן