האם הסרת שיער בלייזר כואבת?

תוכן עניינים

זיו כוכב
עורך תוכן ראשון

הצטרפו לדיוור!

רוצים להישאר מעודכנים בכל פעם שעולה מאמר חדש לאתר? הכי קל לעשות את זה דרך רשימת התפוצה שלנו! הצטרפו עכשיו בחינם:

ניתן לומר בצורה חד משמעית כי לאחר שנים ארוכות של פגישות היכרות לצד אנשים אשר מתעניינים בטיפול הסרת שיער באמצעות לייזר, השתקף בפנינו נתון מעניין במיוחד, כזה שמציג כי מספר לא מבוטל של אנשים אשר מעוניינים בטיפול הסרת שיער בלייזר, אך לאור החשש מהכאב אשר מתלווה אל התהליך בחרו אותם אנשים לדחות את הפגישה מפעם לפעם. כך למעשה ניתן להבין כי ישנם לא מעט מיתוסים בכל הסובב סביב טיפולי הסרת שיער בלייזר ולכן, הגיע הזמן להניח את האמת החד משמעית על גבי השולחן – טיפולי הסרת שיער בלייזר הם אינם טיפולים כואבים. על כן, מדובר למעשה על טיפול שבמסגרתו מתבצע שימוש בקרן לייזר שתפקידה העיקרי הינו להכות בשורש השערה שלכם. כידוע לכולנו, כאשר אנו מדברים על כאב, הרי שמדובר על תחושה בלתי נסבלת. הסרת שיער בלייזר לעומת זאת, הוא טיפול המתלווה אל עקצוץ קטן ולא כאב שגורם לשיתוק וחוסר נעימות.

שורה תחתונה

כאמור, ישנם לא מעט סיפורים בכל הנוגע לאנשים אשר בטוחים כי מדובר למעשה על טיפול כואב במיוחד. על כן, ניתן לומר בצורה חד משמעית כי מדובר במיתוס. יחד עם זאת, חשוב לציין כי מטבע הדברים, כאשר אנו מדברים על טיפול הסרת בלייזר, הרי שתחושות ה"כאב" והעקצוץ באות לידי ביטוי בצורה שונה אצל כל אחד מהמטופלים באופן כזה בו כל מטופל חש את אותו עקצוץ בעוצמות שונות ומשתנות. כמו כן, אותם אנשים אשר נוטים לחשוש באופן הטיפול נוהגים לברר בנוגע למשך הטיפול, במטרה לוודא כי מדובר על טיפול קצר שלא ייסב להם יותר מדי אי נוחות. כאשר מדובר על אורך הטיפול של הסרת שיער בלייזר, הרי שהדבר משתנה בהתאם למספר פרמטרים מרכזיים:

• שיתוף פעולה – האופן בו ישתף פעולה המטופל יחד עם המטפל במהלך התהליך.

• כמות השיער – האזור אותו אתם מעוניינים לנקות משיער.

• התקדמות – בעת בה אתם נמצאים בשלב מתקדם יותר של התכנית, כך למעשה הטיפולים הופכים לקצרים יותר ויותר.


מה דעתכם על הכתבה? שתפו איתנו!

אודות WizBizzz

ויזביז הינו פורטל תוכן עשיר המציג מגוון רחב של נושאים בתחומים המעניינים ביותר: יופי וטיפוח, סטייל, לימודים, שיווק, ביזנס ועוד! כאן תוכלו למצוא את המיטב התכנים והעדכונים העכשווים ביותר!

מה מעניין אתכם?

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות
הכתבות האחרונות שעלו לאתר
יופי וטיפוח

פריימר – השכבה המושלמת לאיפור בלתי נשכח

בעולם האיפור והיופי, פריימר הוא מוצר שהפך להכרחי בשנים האחרונות, ולא בכדי. כשכבת היסוד של כל איפור, הפריימר מספק את הבסיס האידיאלי למראה חלק, אחיד ומושלם. הוא פועל למנוע את הצטברות המייקאפ בנקבוביות וקמטוטים, מאריך את עמידות האיפור, ומשפר את התפיסה הכללית של העור. 

לכתבה המלאה >>

טיפול טבעי לאקנה

אקנה היא בעיית עור נפוצה הגורמת להתפרצות של פצעונים (שחורים או לבנים) ומשאירה לעיתים סימני צלקות. אקנה נגרמת על ידי שילוב של מספר גורמים: טיפולים

לכתבה המלאה >>
דילוג לתוכן