האקססטוריז המושלמים להשלמת ההופעה

תוכן עניינים

זיו כוכב
עורך תוכן ראשון

הצטרפו לדיוור!

רוצים להישאר מעודכנים בכל פעם שעולה מאמר חדש לאתר? הכי קל לעשות את זה דרך רשימת התפוצה שלנו! הצטרפו עכשיו בחינם:

לוק בלי אקססוזרייז הוא לוק חסר. כדי לצאת מהבית יפה ומרוצה מההפועה, את חייבת להוסיף אקססורייז שישדרגו את המראה. את יכולה להלבש יפה, אבל האקקסורייז יפכו את הלוק ללא פחות ממושלם. לכן הכנו במיוחד בשבילכן את האקססורייז המושלמים להשלמת הופעה.

טבעות

קשטי את ידייך עם מספר טבעות. אל תשימי רק אחת, שימי כמה, אפילו ניתן לשים שתיים על אותה האצבע (נקרא טבעת חצי). עם זאת, שימי לב שאת לא מגזימה ונשארת בכמות טבעות שבגבול הטעם הטוב.

תיק

אין ספק שהאקססוריז שהכי ישדרג לך את ההופעה הוא תיק! הקפידי להוסיף תיק צד קטן או גדול, עם צבע ונוכחות כאשר הבגדים הם בצבעי בסיס כמו שחור/לבן/אפור. אם החלטת לקום על הצד הנועז שלך מבחינת הלבוש ולשים נניח ורוד, יש לך שתי אופציות. האחת לשלב תיק קטן עם נוכחות גדולה של צבע ניגודי לגמרי ולעורר ואווו והשניה לשלב תיק סולידי ולא צועק מידי "תראו אותי".

משקפי שמש

ברגע שמגיחה קרן השמש הראשונה בסוף החורף, שימי מיד משקפי שמש. משקפי השמש מוסיפים ללוק שפע מסתורין וביטחון, נראים טוב על כולן.

כובע

לכל עונה יש את הכובע שלה, ושל שתי העונות פשוט מוסיף כל כך הרבה ללוק! מפעם לפעם הוסיפי להופעתך כובע מיוחד, בין אם כובע גרב ובין עם כובע קש (תלוי עונה כמובן).

הכי חשוב שתעזי להוסיף ולשנות. אל תלכי רק עם הדברים הרגילים ופשוטים. העזי לצאת מהשגרה שלך ולייחד את המראה שלך ואת ההופעה היומיומית שאת בוחרת ללבוש.

אהבתם את הכתבה?>>super.org.il

מה דעתכם על הכתבה? שתפו איתנו!

אודות WizBizzz

ויזביז הינו פורטל תוכן עשיר המציג מגוון רחב של נושאים בתחומים המעניינים ביותר: יופי וטיפוח, סטייל, לימודים, שיווק, ביזנס ועוד! כאן תוכלו למצוא את המיטב התכנים והעדכונים העכשווים ביותר!

מה מעניין אתכם?

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות
הכתבות האחרונות שעלו לאתר
אופנת גברים
סטייל

מותגים לגבר

ניווט בעולם האופנה והטיפוח לגברים יכול לפעמים להרגיש כמו משימה מאתגרת מאוד לאור המגוון האינסופי של המותגים בשוק. עם זאת, כדי לעזור לכם להישאר בעיניינים,

לכתבה המלאה >>
דילוג לתוכן