הזכויות שלכם לשירות משפטי

תוכן עניינים

זיו כוכב
עורך תוכן ראשון

הצטרפו לדיוור!

רוצים להישאר מעודכנים בכל פעם שעולה מאמר חדש לאתר? הכי קל לעשות את זה דרך רשימת התפוצה שלנו! הצטרפו עכשיו בחינם:

כאשר מגיעים לבית המשפט, חשוב ביותר להגיע עם תיק וטיעונים מוצקים אשר ימקסמו את הסיכוי לזכות בתביעה. לשם כך, מומלץ ואף נדרש לקבל עזרה משפטית בצורת ייעוץ או אף ייצוג של עורך דין מנוסה. במאמר זה נסקור את הזכויות לשירות משפטי וכיצד הן עוזרות לציבור.

שירות משפטי

שירות משפטי כולל עזרה בהכנת טיעונים, ייצוג בבית משפט וטיפול בבירוקרטיה משפטית. לאנשים רבים מומלץ להיוועץ בעורך דין לצורך ניצחון בתביעה. השירות המשפטי לרוב לא זול והמחיר משתנה בין סוג העזרה ונע בין מחיר לייעוץ בודד ועד ייצוג מלא בבית המשפט. לכן, לכל אדם חשוב לבחון מה צרכיו ובאיזו מידה יש לו צורך בשירות משפטי.

אנשים רבים אינם בקיאים ברזי מערכת המשפט ואינם יודעים כיצד לגשת לבחירת עורך דין או לבניית טיעונים לתיק. לכן, קיימים שירותים שונים המספקים ייעוץ והכוונה משפטית אשר עוזרים בביצוע הליך משפטי נכון ומיטבי.

שירות ייעוץ לאזרח

במדינת ישראל קיימת יחידה מיוחדת במשרד הרווחה והביטחון החברתי הנקראת שירות ייעוץ לאזרח, אשר מספקת ייעוץ בנושאים של זכויות וחובות של האזרח. ביחידה זו ניתן ייעוץ בנושאים שונים וביניהם ייעוץ משפטי. במסגרת הייעוץ המשפטי ניתן לקבל עזרה והכוונה בנושאים של משפט פלילי, הוצאה לפועל, איחוד תיקים ועוד. הסיוע המשפטי במסגרת שירות ייעוץ לאזרח ניתן על ידי משפטנים מומחים אשר מנוסים בייעוץ והכוונה.

ייעוץ משפטי למעוטי יכולת

בנוסף לשירות ייעוץ לאזרח, קיים במדינת ישראל חוק אשר מספק ייעוץ וייצוג משפטיים לאנשים אשר אין ביכולתם לממן זאת. שירות זה ניתן לאנשים אשר עומדים בתנאי סף מוגדרים וידועים אשר נקבעו בחוק ומגדירים מי האנשים הזכאים לייעוץ משפטי על חשבון המדינה. במסגרת זו האדם מקבל ייעוץ וייצוג משפטי של עורך דין אשר מספקת המדינה, מבלי הצורך לממן את משכורתו והוצאות המשפט.

סיכום

במאמר זה סקרנו את הזכויות הקיימות לקבלת ייעוץ משפטי. הייעוץ המשפטי נועד לספק אמצעים וסיכוי אופטימלי לניצחון בתיק בבית המשפט. האפשרויות הקיימות הינן היוועצות ביחידת שירות ייעוץ לאזרח וכן קבלת ייעוץ וייצוג מלאים בחינם לאנשים מעוטי יכולת.

מה דעתכם על הכתבה? שתפו איתנו!

אודות WizBizzz

ויזביז הינו פורטל תוכן עשיר המציג מגוון רחב של נושאים בתחומים המעניינים ביותר: יופי וטיפוח, סטייל, לימודים, שיווק, ביזנס ועוד! כאן תוכלו למצוא את המיטב התכנים והעדכונים העכשווים ביותר!

מה מעניין אתכם?

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות
הכתבות האחרונות שעלו לאתר
גאדג'טים

חזיית השאיבה של אנבלה: פתרון נוח ויעיל להנקה

חזיית שאיבה היא תופעה מוכרת לרבים מאיתנו. רבים חווים מדי פעם כאבי ראש, תחושת נפיחות, עייפות מוגברת ותסמינים נוספים המאפיינים חזייה. אך למרות היותה תופעה נפוצה, עדיין רווחים מיתוסים ותפיסות שגויות רבים לגבי חזיית שאיבה – מתי היא מופיעה, מה גורם לה וכדומה.

לכתבה המלאה >>
משפחה

יום הולדת עם כלבים

יום הולדת הוא אירוע חשוב ומשמעותי בחיי כל ילד. ילדים אוהבים לחגוג את יום ההולדת שלהם עם בני משפחה, חברים וכמובן גם חיות מחמד. שילוב

לכתבה המלאה >>
דילוג לתוכן