טאבלט מומלץ לשנת 2022 – השוואות והמלצות

תוכן עניינים

זיו כוכב
עורך תוכן ראשון

הצטרפו לדיוור!

רוצים להישאר מעודכנים בכל פעם שעולה מאמר חדש לאתר? הכי קל לעשות את זה דרך רשימת התפוצה שלנו! הצטרפו עכשיו בחינם:

השוק של היום מוצף במבחר שהוא אינסופי של טאבלטים שונים בכל מיני גדלים, עיצובים, מפרטים וכל מיני רמות של מחיר אשר אפשר להעלות על הדעת. לכל אחד מן הדגמים השונים יש את היתרונות והחסרונות שלו והם מיועדים אל צרכים ולסוגי שימוש מרובים ושונים. אם אתם החלטתם להשקיע בטאבלט חדש בשבילכם, אבל הלכתם לאיבוד בכל היצע העצום שיש והסתבכתם בין כל הדגמים המבלבלים וכל המושגים הטכניים המוזרים והמפוצצים, אתם הגעתם אל המקום הכי נכון. במאמר המקיף הזה אתם תמצאו הסברים מפורטים בשפה מאוד פשוטה ובגובה העיניים על שלושה סוגים שונים של טאבלטים שנמצאים בשוק ועם כל השיקולים וגם המאפיינים אשר חייב לקחת בחשבון בשביל לעשות את הבחירה המנצחת בכל הקשור אל טאבלט מומלץ שהוא הכי מושלם עבורכם.

Apple iPad Pro 12.9

האיזון המושלם בין כל הפונקציונליות והנוחות. המראה הקלאסי והמסך הענק, מעניק ביצועים אדירים וחוויית שימוש אדירה מובטחת. בינינו, אתם לא ציפיתם לפחות מזה מהאייפד החדש, אתם בטוח לא הולכים להתאכזב. אפל קיבלה החלטה מאוד חכמה והיא לקצץ את המסגרת של המסך וללכת על השוליים השטוחים אשר מאפשרים למקסם את הגודל של המסך ולא לגרום למכשיר להיות אפילו קצת מסורבל ומגושם. העיצוב המשודרג נראה מעולה ואתם תהנו להחזיק את המכשיר הזה ביד שלכם. הוא מפתיע לטובה בגלל כל החידושים הנועזים, כפתור הבית המיושן זז ופינה את המקום שלו בשביל מנגנון זיהוי הפנים היעיל Face ID, השקע טעינה Lightning אשר ידוע לשמצה של אפל הוחלף בחיבור USB-C שהוא אוניברסלי, דבר שפותח בפניכם עולם שלם בכל הקשור אל אביזרים נלווים וציוד היקפי אשר תוכלו לחבר בנוחות ובקלות אל המכשיר.

Microsoft Surface Pro 7

עוד טאבלט מומלץ הוא הטאבלט של מייקרוסופט. אין שום צל של ספק שמדובר כאן במוצר מצויין אשר מספק מענה מאוד יעיל גם לעבודה וגם ללימודים. המחיר שלו די גבוה אבל על האיכות הזאת צריך לשלם. הדגם הכי חדש והכי עדכני בסדרת הדגל של מיקרוסופט לא מציג בכלל שדרוגים שהם משמעותיים בהשוואה אל הדגמים הקודמים,אבל כן, עדיין מדובר בטאבלט של -Windows הטוב ביותר שיש בשוק. אתם תוכלו להתקין גרסאות מלאות של תוכנות מאוד פופולריות כמו לדוגמה, Photoshop CC בלי להתפשר בכלל על הביצועים או על המאפיינים שלהם. עט הסטיילוס יאפשר לכם כמובן לשרטט, לצייר ולכתוב על גבי מסך המכשיר בנוחות ובקלות מירבית וליהנות מכל האפשרויות והכלים שיש בתוכנות העיצוב והעריכה השונות והמועדפות עליכם. אתם יכולים להזמין במהירות וביעילות דרך אתר סמארטליקס, את כל הטאבלטים החזקים שיש בשוק שהולכים להדהים אותכם.

Amazon Fire HD 8

פשוט כל מה שאתם תצטרכו מהטאבלט הביתי שלכם. בלי תכונות מתקדמות ומלא שכלולים מפוצצים,הוא פשוט בא לעשות את העבודה שלו מבלי שאתם תצטרכו להשקיע את הסכומים המשוגעים. הגרסה המחודשת אשר יצאה בשנת 2020, לא מחדשת הרבה כמו הדגם המקורי אשר הושק בשנת 2018. השקע USB-C והמעבד המהיר הם השיפורים הבולטים אשר יש ביותר בתוך המכשיר, אבל הקלף המנצח שלו זה כמובן המחיר הזול אשר הופך אותו אל מציאה אמיתית. מסך ה-LCD ברזולוציית 1280×800 פיקסלים רחוק שנות אור מלהיות הכי חד בשוק וגם הזוויות של הצפייה אשר הוא מספק מוגבלות. אבל כאשר מדובר בצפייה בסרט או, הוא פשוט עושה את העבודה. אין מה לצפות ליותר ממכשיר ברמת מחיר שכזאת.

מה דעתכם על הכתבה? שתפו איתנו!

אודות WizBizzz

ויזביז הינו פורטל תוכן עשיר המציג מגוון רחב של נושאים בתחומים המעניינים ביותר: יופי וטיפוח, סטייל, לימודים, שיווק, ביזנס ועוד! כאן תוכלו למצוא את המיטב התכנים והעדכונים העכשווים ביותר!

מה מעניין אתכם?

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות
הכתבות האחרונות שעלו לאתר
גאדג'טים

חזיית השאיבה של אנבלה: פתרון נוח ויעיל להנקה

חזיית שאיבה היא תופעה מוכרת לרבים מאיתנו. רבים חווים מדי פעם כאבי ראש, תחושת נפיחות, עייפות מוגברת ותסמינים נוספים המאפיינים חזייה. אך למרות היותה תופעה נפוצה, עדיין רווחים מיתוסים ותפיסות שגויות רבים לגבי חזיית שאיבה – מתי היא מופיעה, מה גורם לה וכדומה.

לכתבה המלאה >>
דילוג לתוכן