כיצד להיעזר במדיה לקידום אתרים אורגני?

תוכן עניינים

זיו כוכב
עורך תוכן ראשון

הצטרפו לדיוור!

רוצים להישאר מעודכנים בכל פעם שעולה מאמר חדש לאתר? הכי קל לעשות את זה דרך רשימת התפוצה שלנו! הצטרפו עכשיו בחינם:

כבר עשורים שגוגל שומרת על מעמדה כמנוע החיפוש היעיל והמוכר ביותר בעולם. אם חשבת להשקיע בנוכחות הדיגיטלית של העסק שלך – אין ספק כי אופטימיזציה של התוכן שלך על מנת שיתאים לדרישות גוגל היא האפיק העיקרי שכדאי לך להשקיע בו. קידום אורגני איכותי במדיות והפלטפורמות המתאימות לעסק שלך יחוללו את השינוי שייחלת לו כשהקמת את העסק ורצית לחשוף אותו לעולם. אז איך עושים את זה נכון? מומחה קידום אתרים – ליאור ישנו SEO, ריכז כאן כמה מכלי המדיה המרכזיים שכדאי להשקיע בהם.

מהו קידום אתרים אורגני?

בשונה מקידום אתרים ממומן שעולה לעסק שלך לא מעט כסף, קידום אורגני עושה שימוש במגוון הכלים החופשיים והזמינים לקידום העמוד שלך בתוצאות החיפוש. משימות רבות יידרשו מאיתנו – אופטימיזציה, ייצור תוכן, מחקר מתמיד ועוד. הכלל החשוב ביותר בקידום אורגני הוא שמירה על תדירות נכונה וקבועה של העלאת התוכן לכל המדיות הרלוונטיות. כל עוד נשקיע בתוכן איכותי, אין גבול לתוצאות שנוכל להפיק.

באילו מדיות ניתן לבחור עבור קידום העסק?

מקדמי אתרים רבים נוטים לחשוב שיש להשקיע את רוב העבודה בתוכן באתר. אין ספק שהתוכן שנייצר באתר שלנו הוא בעל חשיבות מכרעת לקידום. עם זאת, חשוב שלא נזניח את מה שהמדיה החברתית יכולה להשיג עבורנו. אלו כמה פלטפורמות שכדאי להשקיע בהן.

פייסבוק ואינסטגרם

כיום, קל מתמיד לנהל תוכן בצורה חכמה על הפלטפורמה של Meta. פוסטים קצרים וקולעים, שמזמינים לבקר באתר, או לצרוך תוכן חדש שעלה, יסייעו לך להביא טראפיק טרי מקהלים מגוונים יותר אל האתר ולשפר את הדירוג שלו.

להשקיע בקהלים הצעירים

מלבד הרשתות החברתיות המוכרות כמו פייסבוק ואינסטגרם, בשנים האחרונות נכנסה שחקנית חדשה וצעירה למשחק – טיקטוק. כבר מזמן לא מדובר רק בריקודים ושטויות. אם נשקיע בסרטונים קצרים אך ממוקדים, ששומרים על עניין ומכילים ידע בעל ערך מוסף, נוכל לשמור על הפלטפורמה שלנו רלוונטית מתמיד.

קידום ביוטיוב

כיום, יוטיוב נמצאת בבעלות גוגל. משמעות הדבר בפועל הוא ששימוש בתוכן וידאו הופך למשמעותי מתמיד למאמצי הקידום האורגני שלך. ניתן להקצות ביטויי מפתח לכל סרטון ולקדם את הסרטונים שלך באופן ישיר במנוע החיפוש. זוהי דרך מעולה להעצים את הנוכחות שלך עם אחד הכלים המניעים ביותר לפעולה כיום – הוידאו.

מה דעתכם על הכתבה? שתפו איתנו!

אודות WizBizzz

ויזביז הינו פורטל תוכן עשיר המציג מגוון רחב של נושאים בתחומים המעניינים ביותר: יופי וטיפוח, סטייל, לימודים, שיווק, ביזנס ועוד! כאן תוכלו למצוא את המיטב התכנים והעדכונים העכשווים ביותר!

מה מעניין אתכם?

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות
הכתבות האחרונות שעלו לאתר
דילוג לתוכן