לוכד חולדות – כך תיפטרו מהמזיקים בביתכם

תוכן עניינים

זיו כוכב
עורך תוכן ראשון

הצטרפו לדיוור!

רוצים להישאר מעודכנים בכל פעם שעולה מאמר חדש לאתר? הכי קל לעשות את זה דרך רשימת התפוצה שלנו! הצטרפו עכשיו בחינם:

ניתן לומר באופן חד משמעי כי חולדה היא מכרסם ערמומי אשר מתלווה אל מגוון רחב של מחלות וכן, מדובר על חולדות אשר עשויות להתפרץ בחלל הבית שלכם במספר דרכים שונות כדוגמת פיזור צואה, נזק לרהיטים השונים וכיוצא בכך, במילים אחרות – מדובר על אחד המטרדים הגדולים ומשכך, הרי שהדבר מצריך טיפול מיידי. חשוב לציין כי מדינת ישראל מכילה שני סוגים עיקריים של חולדות כאשר הראשונה תהיה החולדה המצויה או לחילופין בשמה הנוסף חולדת העליות, בעוד שהסוג הנפוץ השני הינו חולדת החוף, חולדה אשר נחשבת ליצור אינטליגנטי וקשה יותר ללכידה וכזה אשר פועלת בעיקר במערכת הביוב והמחילות השונות.

יחד עם האמור, חשוב לציין כי בניגוד לדעה הציבורית הרווחת אשר נוטה לחשוב כי מדובר על תהליך פשוט שניתן לבצע באופן עצמאי, הרי שהמציאות מציגה תמונה אחרת לחלוטין, תמונה כזו המחייבת פנייה לשירותיו של לוכד חולדות בגדרה או בכל אזור אחר בארץ. במידה ואתם עדיין בוחרים לנסות וללכוד את החולדות באופן עצמאי, ריכזנו עבורכם את כל הדגשים החשובים שצריך לקחת בחשבון בנושא.

כך תלכדו חולדה באופן עצמאי


תחילה, חשוב לציין כי על מנת להבטיח הצלחה מירבית ההמלצה תהיה לפנות לשירותיו של איש מקצוע אמין ומנוסה. במידה ואתם חושבים שאתם מחזיקים ביכולות ללכוד חולדה באופן עצמאי, ריכזנו לכם מספר דרכים שתוכלו לבצע במטרה לעשות זאת בצורה האידיאלית:

• מלכודת קפיץ – מלכודת קפית היא למעשה מלכודת שתפקידה העיקרי הינו לגרום למוות מיידי של החולדה בעת בה היא נתפסת בה.

• מלכודת אלקטרונית – מדובר למעשה על אחת הדרכים המתחשבות ביותר, במיוחד לאור העובדה כי אין כל פגיעה פיזית בחולדה וכן, מדובר על שיטה כזו אשר מבוססת על שידור תדרים מיוחד וצורם שגורם לחולדות להתרחק מהחלל הייעודי.

• מלכודת כלוב – מדובר למעשה על שיטה המונית נוספת המעניקה ללוכד את האפשרות ללכוד את החולדה בעזרת מיקום של נקניק או מזון אחר לצד כלוב ולאר מכן, לשחרר את החולדה לחופשי הרחק מחלל הבית. 

מה דעתכם על הכתבה? שתפו איתנו!

אודות WizBizzz

ויזביז הינו פורטל תוכן עשיר המציג מגוון רחב של נושאים בתחומים המעניינים ביותר: יופי וטיפוח, סטייל, לימודים, שיווק, ביזנס ועוד! כאן תוכלו למצוא את המיטב התכנים והעדכונים העכשווים ביותר!

מה מעניין אתכם?

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות
הכתבות האחרונות שעלו לאתר
גאדג'טים

חזיית השאיבה של אנבלה: פתרון נוח ויעיל להנקה

חזיית שאיבה היא תופעה מוכרת לרבים מאיתנו. רבים חווים מדי פעם כאבי ראש, תחושת נפיחות, עייפות מוגברת ותסמינים נוספים המאפיינים חזייה. אך למרות היותה תופעה נפוצה, עדיין רווחים מיתוסים ותפיסות שגויות רבים לגבי חזיית שאיבה – מתי היא מופיעה, מה גורם לה וכדומה.

לכתבה המלאה >>
משפחה

יום הולדת עם כלבים

יום הולדת הוא אירוע חשוב ומשמעותי בחיי כל ילד. ילדים אוהבים לחגוג את יום ההולדת שלהם עם בני משפחה, חברים וכמובן גם חיות מחמד. שילוב

לכתבה המלאה >>
דילוג לתוכן