מהם הסוגים השונים של בגדי ספורט?

תוכן עניינים

זיו כוכב
עורך תוכן ראשון

הצטרפו לדיוור!

רוצים להישאר מעודכנים בכל פעם שעולה מאמר חדש לאתר? הכי קל לעשות את זה דרך רשימת התפוצה שלנו! הצטרפו עכשיו בחינם:

ניתן לחלק את בגדי הספורט לשלוש קטגוריות, שלכל אחת מהן המאפיינים שלה.

מספר תוויות צצו בשנים האחרונות כדי להקל על נשים לחפש את הסוג הספציפי שמתאים למבנה גופן. כל תווית פונה לסוג מסוים של אישה על ידי מתן בגדי ספורט המתאימים ביותר לפעילות הספורטיבית ולטעמה, אך עדיין שומרים על איכות טובה הן לתפקוד והן לאופנה.

סוג 1: בגדי ספורט צמודים מחומר dri-fit המתאימים לפעילויות כושר כמו אירובי או יוגה. סוג זה הוא בדרך כלל קל משקל ומאפשר ניידות מסוימת, תוך שהוא מחמיא ומבליט את גופך.
בגדי הספורט הצמודים קיימים תקופה ארוכה ונדמה שהם על מותיים, אבל החיסרון בכך שבגדי ספורט צמודים לרוב יהיו פחות אלגנטיים ואופנתיים אלא יותר שימושיים ונוחים.

סוג 2: בגדי ספורט רפויים עשויים מחומר כותנה, המתאימים לנוחות ולסגנון במהלך פעילויות חוץ מזדמנות כמו טיול נינוח או סיור. סוג זה הוא בדרך כלל קל משקל אך עמיד, נושם כדי להגן עליך מפני החום אך עדיין מגן מפני מזג אוויר מתון.
השימוש של בגדי ספורט רפויים מתאים למראה ספורט אלגנטי ועם בחירה נכונה של פריטים תוכלי ליצור לוק שיסובב את כל הראשים.

סוג 3: בגדי ספורט רחבים עשויים מחומר כותנה עבה, המתאימים לאימונים אינטנסיביים במזג אוויר קר כמו ריצה או טיולים. סוג זה הוא בדרך כלל חם כדי להגן עליך מפני הקור אך סמיך מדי כדי למנוע הצטברות זיעה. זה יכול להיות גם עמיד במים כדי לשמור על יבש כאשר יורד מבול ולחמם כאשר קפוא. הבד העבה יותר מבטיח שהוא יחזיק מעמד זמן רב יותר מבלי להישחק בקלות.

אם את מחפשת לבחור פריטים המתאימים לספורט מסוים בלי קשר לסגנון הפריטים, הנה כמה מענפי הספורט הנפוצים ביותר וביגוד הספורט הנוח ביותר לעשות אותם:

אירובי – צורת פעילות גופנית המשלבת ריקוד ותנועות אירוביות עם שגרות מתיחה ואימוני כוח לשיפור הכושר הקרדיו-נשמתי. לרוב בגדי ספורט צמודים אשר מאפשרים חופש תנועה גדול ולא מאוד מחממים יעשו את העבודה הטובה ביותר

יוגה – מערכת תרגילים לתרגול שבודהיסטים, הינדים וג'ינים מגיעים למטרות רוחניות שונות. יוגה נקראת גם ראג'ה יוגה. הוא מבוסס על יוגה סוטרות של פטנג'לי. היוגים מאמינים ששחרור מעולם החומר מוביל למצב עילאי של שלווה באמצעות התבוננות בזהות האדם עם האינסופי.
ביוגה הכי נוח זה לשלב בין טייצים ארוכים שיאפשרו לך את הביטחון להיות בתנוחות שעם בגדים רפויים היית מרגישה לא בנוח, לבין טופ וחולצה רפויה – הלוק הזה פרקטי ויפה!

פנאי – בילוי הוא פעילות הנעשית באופן קבוע לשם הנאה, בדרך כלל על פני תקופה ארוכה של זמן. פנאי הוגדר לאחרונה כ"זמן שהייה מחוץ לעסק, עבודה, חיפוש עבודה, עבודות בית וכדומה". ביגוד פנאי ליום יום של הליכה, טיולים אורבניים ופעילות מתאפיין בבגדים עם יותר "שיק". הביגוד לא צריך להיות סופר פרקטי ובמאזן של בין ביגוד פרקטי לביגוד אופנתי ניתן ללכת יותר לכיוון האופנתי.

ריצה – צורת ריצה שבה הספורטאי שואף להגיע לקצב אירובי נוח שניתן לקיים במשך פרקי זמן ארוכים. המטרה בפעילות גופנית מסוג זה היא לא מהירות אלא סיבולת ותנועות קצביות מתמשכות של הרגליים.

אהבתם את הכתבה?>>peak.org.il

מה דעתכם על הכתבה? שתפו איתנו!

אודות WizBizzz

ויזביז הינו פורטל תוכן עשיר המציג מגוון רחב של נושאים בתחומים המעניינים ביותר: יופי וטיפוח, סטייל, לימודים, שיווק, ביזנס ועוד! כאן תוכלו למצוא את המיטב התכנים והעדכונים העכשווים ביותר!

מה מעניין אתכם?

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות
הכתבות האחרונות שעלו לאתר
אופנת גברים
סטייל

מותגים לגבר

ניווט בעולם האופנה והטיפוח לגברים יכול לפעמים להרגיש כמו משימה מאתגרת מאוד לאור המגוון האינסופי של המותגים בשוק. עם זאת, כדי לעזור לכם להישאר בעיניינים,

לכתבה המלאה >>
דילוג לתוכן