מחקרים הוכיחו: עובדים במשרדים עם יצירות אומנות, פרודקטיביים ויצירתיים יותר

תוכן עניינים

זיו כוכב
עורך תוכן ראשון

הצטרפו לדיוור!

רוצים להישאר מעודכנים בכל פעם שעולה מאמר חדש לאתר? הכי קל לעשות את זה דרך רשימת התפוצה שלנו! הצטרפו עכשיו בחינם:

תמונות ויצירות אומנותיות משפיעות על מי שרואה אותן. אך אם עד היום חשבתם כי מדובר בהשפעה רגעית וחולפת, מצפה לכם הפתעה נעימה: מחקרים שנעשו בשנים האחרונות גילו כי עובדים אשר במשרדם יצירות אומנות איכותיות, נעשו פרודוקטיביים ויצירתיים יותר בזכות אותן תמונות. בגלריה של "מיכל אהרון" תמצאו מגוון תמונות מעוררות השראה והתפעלות.

הקשר בין יצירתיות לאומנות

ישנו קשר ישיר בין אופי יצירתי לבין העולם האומנותי. אומנים ברחבי העולם הינם אנשים בעלי יכולת יצירתית מרשימה וגבוהה יותר באופן יחסי מאנשים שאינם מתעסקים באומנות. בעבר חשבו כי אנשים יצירתיים נמשכים דווקא לעיסוק באומנות, אך מתברר שהביצה והתרנגולת התחלפו: התגלה כי העיסוק באומנות פיתח באופן משמעותי את יכולתם היצירתית של האומנים. השפעה דומה ישנה אפילו לצפייה בתמונות – ולתלייתן בסביבת העבודה. בעת בחירת תמונות למשרד, כדאי לבחור תמונות כאלו העשויות לקדם את יכולותינו הפרודוקטיביות: מתברר, כי אין חשיבות גדולה לסוג ואופי התמונה אותה נבחר. ייתכן שתמונה שתשפיע על אדם אחד, תשפיע באופן חלש יותר על אדם אחר. לכן כאשר תבחרו תמונות למשרד, הקשיבו היטב לעצמכם ובדקו היטב האם התמונה מעוררת בכם השראה ויצירתיות.
רוצים למצוא תמונות מיוחדות ומרשימות? אנו מחכים לכם efratilan.co.il.

מה דעתכם על הכתבה? שתפו איתנו!

אודות WizBizzz

ויזביז הינו פורטל תוכן עשיר המציג מגוון רחב של נושאים בתחומים המעניינים ביותר: יופי וטיפוח, סטייל, לימודים, שיווק, ביזנס ועוד! כאן תוכלו למצוא את המיטב התכנים והעדכונים העכשווים ביותר!

מה מעניין אתכם?

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות
הכתבות האחרונות שעלו לאתר
אופנת גברים
סטייל

מותגים לגבר

ניווט בעולם האופנה והטיפוח לגברים יכול לפעמים להרגיש כמו משימה מאתגרת מאוד לאור המגוון האינסופי של המותגים בשוק. עם זאת, כדי לעזור לכם להישאר בעיניינים,

לכתבה המלאה >>
דילוג לתוכן