מיאמי או שארם א שייח? איפה מומלץ טיול בטן גב?

תוכן עניינים

זיו כוכב
עורך תוכן ראשון

הצטרפו לדיוור!

רוצים להישאר מעודכנים בכל פעם שעולה מאמר חדש לאתר? הכי קל לעשות את זה דרך רשימת התפוצה שלנו! הצטרפו עכשיו בחינם:

בוודאי לאחרונה שמעתם על הטרנד התיירותי החדש במדינה והוא כמובן הטיסות החדשות אל שארם א-שייח' שבסיני השכנה. אז מזג האוויר בדיוק מתחמם ואתם בוודאי מחפשים את היעד הבא לחופשת בטן-גב, שאליה לא יכולתם לצאת במשך שנתיים, ולכן אנחנו כאן כדיי לעזור לכם להחליט בין שארם א-שייח' לבין מיאמי הקלאסית.

חשוב לזכור שמדובר במקומות מאד שונים מבחינה גיאוגרפית וכמובן תרבותית ובהתאם לכך החוויה שנקבל היא מאד שונה גם כן, למרות שמדובר בבטן גב. לכן ההחלטה שלנו צריכה להתבסס על היכולת הכלכלית שלנו, לצד סוג האווירה שנרצה לקבל במהלך הטיול.

מיאמי 

מיאמי שוכנת לחופיה של מדינת פלורידה המפורסמת ונחשבת ליעד תיירותי עצום עבור מרבית המדינות המערביות. קלאסית היא נחשבת ליעד של נופש בטן גב, אבל ברמה יוקרתית ביותר – אחרי הכול לא נשכח שמדובר בארה"ב. חופשה לארה"ב כמובן דורשת ויזה מיוחדת ותקציב לא קטן, אבל החוויה שנקבל במיאמי היא לגמרי חוויה שלקוחה מהסרטים.

שארם א-שייח'

בעוד רבים נוסעים לסיני בשביל בטן גב בסגנון קצת היפי, שארם א-שייח' משנה את כל התמונה עבור התייר הישראלי. עיר זו היא עיר נמל ולכן היא יותר תוססת מסיני הקלאסית שאתם מכירים. לכן, נוכל לחוות בה בטן גב בנינוח אירופאי אבל בשילוב של התרבות המצרית, כיאה למזרח התיכון וכמובן בזול. אל שארם א-שייח' נוכל להגיע באוטו לאחר מעבר בגבול, או כפי שכעת ישראל מציעה בטיסה ישירה וללא ויזה. 

השורה התחתונה

גם מיאמי וגם שארם א-שייח' הן אופציות מעולות לחופשת בטן גב. לכן, אם יש לנו תקציב גדול וטעם יוקרתי נבחר במיאמי, לעומת שארם שמציעה לנו חוויה מוזלת ומקומית. 

מה דעתכם על הכתבה? שתפו איתנו!

אודות WizBizzz

ויזביז הינו פורטל תוכן עשיר המציג מגוון רחב של נושאים בתחומים המעניינים ביותר: יופי וטיפוח, סטייל, לימודים, שיווק, ביזנס ועוד! כאן תוכלו למצוא את המיטב התכנים והעדכונים העכשווים ביותר!

מה מעניין אתכם?

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות
הכתבות האחרונות שעלו לאתר
גאדג'טים

חזיית השאיבה של אנבלה: פתרון נוח ויעיל להנקה

חזיית שאיבה היא תופעה מוכרת לרבים מאיתנו. רבים חווים מדי פעם כאבי ראש, תחושת נפיחות, עייפות מוגברת ותסמינים נוספים המאפיינים חזייה. אך למרות היותה תופעה נפוצה, עדיין רווחים מיתוסים ותפיסות שגויות רבים לגבי חזיית שאיבה – מתי היא מופיעה, מה גורם לה וכדומה.

לכתבה המלאה >>
משפחה

יום הולדת עם כלבים

יום הולדת הוא אירוע חשוב ומשמעותי בחיי כל ילד. ילדים אוהבים לחגוג את יום ההולדת שלהם עם בני משפחה, חברים וכמובן גם חיות מחמד. שילוב

לכתבה המלאה >>
דילוג לתוכן