נעלי סניקרס – נעליים יומיומיות יפות, נוחות ומתאימות לכל הופעה

תוכן עניינים

זיו כוכב
עורך תוכן ראשון

הצטרפו לדיוור!

רוצים להישאר מעודכנים בכל פעם שעולה מאמר חדש לאתר? הכי קל לעשות את זה דרך רשימת התפוצה שלנו! הצטרפו עכשיו בחינם:

אין אחד שלא שם לב שבשנתיים האחרונות הנעליים שנחשבות הכי באופנה הן הסניקרס, וזה לא סתם. נעלי הסניקרס הן גם יפות, ניתן לשלב אותן עם מספר סטים עצום, והן גם נוחות כך שניתן לעשות איתן הכל – החל מלעבוד וכלה בלצאת עם חברים. לכן חשוב לספר קצת על הסניקרס.

מה זה סניקרס?

כשהמציאו את הסניקרס חשבו על נעל ספורט שתוכל לשמש אנשים לחיי היומיום. כמובן שהיום לא כל נעל סניקרס מתאימה לשימוש ספורטיבי, יש נעלי סניקרס עם עקבים, נעליים צרות מדי לספורט מאומץ, או נעליים עם מבנה שלא נוח להתאמן איתן. אך עדיין השימוש היומיומי נשאר.

בנוסף, מלבד המראה היומיומי, בשנים האחרונות הסניקרס משמשות גם לאירועים מיוחדים. כיום תוכלו לראות נשים עם שמלות ערב וסניקרס, ומפורסמים רבים לובשים אותם להשקות.
עוד משהו שנחמד לראות כשזה מגיע לסניקרס זה כמות הנעלי יוניסקס שאפשר למצוא, ברוב המקרים אין הבדלים מהותיים בין סניקרס לנשים וסניקרס לגברים.

כמה עולה סניקרס?

סניקרס לא ממותג יכול לעלות גם 50 שקל. סניקרס ממותג יעלה בין 200 ל500 שקלים. עם זאת, יש כיום גם סניקרס במותגים הגדולים ביותר בהם ניתן לרכוש סניקרס שיעלה גם 1000 שקלים.

יש כיום בעולם תופעת אספנות, בה אנשים אוספים קולקציות סניקרס חד פעמיות. המחירים של סניקרס אספנות כבר הרבה יותר גבוהים ויכולים להגיע לסכומים מטורפים.

איפה הכי כדאי לקנות סניקרס?
התשובה לשאלה הזו פשוטה – אם אתן מחפשות סניקרס מהממות, ייחודיות, באיכות ללא פשרות אז עמנואל זה המקום להגיע אליו. בוטיק המעצבים עמנואל מציעים מגוון רחב וסטייליסטי של סניקרס שפשוט אי אפשר לעמוד בפניו! ההמלצה שלי? להיכנס לאתר ולהתרשם מכל הנעליים שיש להם להציע כי הם פשוט מהממות!

לעוד כתבות>>highlight.org.il

מה דעתכם על הכתבה? שתפו איתנו!

אודות WizBizzz

ויזביז הינו פורטל תוכן עשיר המציג מגוון רחב של נושאים בתחומים המעניינים ביותר: יופי וטיפוח, סטייל, לימודים, שיווק, ביזנס ועוד! כאן תוכלו למצוא את המיטב התכנים והעדכונים העכשווים ביותר!

מה מעניין אתכם?

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות
הכתבות האחרונות שעלו לאתר
אופנת גברים
סטייל

מותגים לגבר

ניווט בעולם האופנה והטיפוח לגברים יכול לפעמים להרגיש כמו משימה מאתגרת מאוד לאור המגוון האינסופי של המותגים בשוק. עם זאת, כדי לעזור לכם להישאר בעיניינים,

לכתבה המלאה >>
דילוג לתוכן