פרסום באינסטוש או פייסוש מה מתאים למי?

תוכן עניינים

זיו כוכב
עורך תוכן ראשון

הצטרפו לדיוור!

רוצים להישאר מעודכנים בכל פעם שעולה מאמר חדש לאתר? הכי קל לעשות את זה דרך רשימת התפוצה שלנו! הצטרפו עכשיו בחינם:

אינסטוש או פייסוש? זוהי שאלה שמעסיקה את כל אותם בעלי עסקים שרוצים לעשות פרסום שמביא תוצאות. הבעיה היא שלא פעם יהיה עליכם לבחור רק רשת חברתית אחת שבה תתמקדו. הרי אם תתפזרו יתר על המידה, התוצאה לא תהיה בדיוק כמו שאתם רוצים שהיא תהיה. הפרסום באינסטגרם או פייסבוק הוא חשוב, כזה שיכול להפוך את המציאות שאותה אתם מכירים. מהסיבה הזאת החלטנו לעשות לכם סדר, כך שתהיה לכם אופציה לעשות את הבחירה הצעירה. לאחר קריאת המאמר תוכלו לקבל את התשובה שלא תותיר לכם ספקות או תהיות בהקשר הזה.

למה לפרסם ברשתות החברתיות?

עוד לפני שנדבר על היתרונות של פייסוש ושל אינסטוש, נרצה לדבר על רשתות חברתיות באופן כללי. הרשתות החברתיות חשובות כדי שתוכלו להגיע לכמות גדולה של לקוחות פוטנציאליים. אם בעבר הייתם מוכרחים לעבוד קשה כדי להגיע לקבוצה גדולה של אנשים, כיום תוכלו למצוא קיצורי דרך. בעזרת פייסבוק ואינסטגרם תוכלו לעשות פרסומים ויראליים שיגיעו לגבהים שלא חלמתם עליהם. כל זאת קורה כאשר יש לכם בקרה מלאה על התשלום שאותו אתם משלמים. בהשוואה לפרסומים אחרים מדובר על עלויות סבירות שגם בעלי עסקים קטנים מסוגלים לעמוד בהן. הגיע הזמן כי תעשו שינוי לתודעה, במאה ה-21 כולם מפרסמים ברשתות החברתיות ומרוויחים מכך.

מי צריך לפרסם בפייסוש?

פייסבוק זוהי הרשת החברתית הראשונה, זאת ששינתה את המציאות שאותה כולנו מכירים. איך היו נראים החיים שלנו לפני שהיינו יכולים להיכנס לפייסוש כל הזמן? מרביתנו בכלל לא זוכרים. הפרסום בפייסוש מיועד בעיקר לאוכלוסייה המבוגרת, זאת שפחות מסתדרת עם החידושים. הרשת החברתית הזאת מוגדרת כרשת חברתית רשמית וייצוגית, כזאת שלא עושים בה שטויות. תוכלו לפרסם פרסום נקי שיעשה את העבודה מעל ומעבר למצופה. אם אתם יודעים שאתם פונים לאנשים יחסית מבוגרים, טוב כי תעשו את הפרסום בפייסבוק. יש כאלה  שמתחילים בפייסבוק, עם הזמן הם מתרחבים לעוד פלטפורמות אחרות. אם יש לכם ספק זוהי הרשת החברתית שהיא ברירת מחדל מעולה ללמוד את האופציות.

מתי כדאי לפרסם באינסטוש?

אומנם האינסטגרם היא רשת חברתית פחות ותיקה, אך הפופולאריות שלה נמצאת בשיא. נדמה כי בעוד כמה שנים היא תשאיר לפייסבוק אבק בכל מה שנוגע לכמות המשתמשים. עם זאת על מנת לעשות פרסום באינסטוש ישנה חשיבות לעשות זאת באמצעות סרטון או תמונות. הפנייה תהיה ללקוחות צעירים, כאלה שלא נמצאים כבר בפייסבוק. כמובן שיש באינטסגרם גם אוכלוסייה מבוגרת, אך השכיחות שלה הרבה פחות גבוהה. אנו מציעים לכם ללכת על האפשרות הזאת במידה ואתם יודעים שיש לכם יכולת לשווק לקהל הצעיר. לפרסם את עצמכם באמצעות סרטונים או תמונות שבמהרה יהפכו להיות ויראליים, אחרת זה לא באמת יעבוד כמו שתרצו. 

אינסטוש
אינסטוש

מה דעתכם על הכתבה? שתפו איתנו!

אודות WizBizzz

ויזביז הינו פורטל תוכן עשיר המציג מגוון רחב של נושאים בתחומים המעניינים ביותר: יופי וטיפוח, סטייל, לימודים, שיווק, ביזנס ועוד! כאן תוכלו למצוא את המיטב התכנים והעדכונים העכשווים ביותר!

מה מעניין אתכם?

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות
הכתבות האחרונות שעלו לאתר
דילוג לתוכן