קרניזים לקירות הבית – הטרנדים ביותר

תוכן עניינים

זיו כוכב
עורך תוכן ראשון

הצטרפו לדיוור!

רוצים להישאר מעודכנים בכל פעם שעולה מאמר חדש לאתר? הכי קל לעשות את זה דרך רשימת התפוצה שלנו! הצטרפו עכשיו בחינם:

בעולם של העיצוב קיימים המון מינים של אלמנטים שהם דקורטיביים אשר מאפשרים ליצור את הבית המעוצב. קרניז ,קרוי גם בתור "פרופילים דקורטיביים", מהווים כבר כמה שנים טובות את המרכיב החשוב ביותר שיש בכל הקשור אל עיצוב הבית, גם בקרב האדריכלים וכל מעצבי הפנים וכמובן אצל המון לקוחות פרטיים אשר קונים קרניזים בשביל כמה שימושים שונים בבית. הקרניזים הם בעצם אלמנטים בעלי אופי מאוד דקורטיבי ופרקטי יחד. מדובר בדרך שאמורה לעדן את הקווים החדים שיש בבית ויצירה של קישוטים אשר יוצרים תחושה של יוקרה, השקעה והמון התחשבות בכל הפרטים הכי קטנים שיש. קרניזים מהווים גם את האופציה בעצם להחליק את האזורים חדים ולתת אל החדר המרובע שלכם מראה יותר מעוגל, הקרניזים משחקים במקרים כאלה תפקיד שהוא אוניברסלי אשר מאפשר להם בעצם ליצור חיים יפים שהם אסתטיים יותר בכל פינה בבית.

השימושים שיש לקרניזים

אפשר לנצל את האופי הפרקטי והאסתטי שיש לקרניזים בהמון חדרים בבית. בסלון אפשר לעצב את הויטרינה, מסגרות שונות של תמונות, טלוויזיות, חלונות ומשקופים, לחזק את כל החיבורים שיש בין הבוידעם אל התקרה החיצונית והפנימית בשביל ליצור מראה מאוד מושקע ויוקרתי גם בכל הפרטים הקטנים. בחדר האמבטיה הם נותנים תחושה אדריכלית לבחירה של הלקוח, החל מהמראה המודרני ועד אל המראה הויקטוריאני הקלאסי, בהתאמה מלאה אל הסוג הקרניז אשר נבחר.

התאמה של הקרניזים הנכונים

בשביל לנצל את כל האפשרויות המגוונות אשר מעניק העיצוב בעזרת קרניז, מאוד חשוב לפנות אל המומחים המובילים בתחום אשר יעניקו זווית מבט מקצועית וכן גם יספקו קרניזים מקוריים בעבודת יד, מחומרים שהם באמת בטיחותיים ועמידים. החומרים אשר משמשים ליצירה של הקרניז הם פוליסטרין שזה בעצם קלקר דחוס, אפשר לבקש גם עיצוב מפורט אבל הוא יהיה רגיש יותר לפגיעות והוא צריך להיות הרחק מהישג היד של כל בני הבית. לעומתו, הפולימר הוא חומר מאוד עמיד אשר יכול לעמוד גם בכל מיני משימות שהן מורכבות ביותר, ובגלל זה הוא משמש לעיצוב קרניז גם בחדרי ילדים אשר מהווים את האתגר הכי גדול מבחינת העמידות.

קרניזים מקרמיקה

עד לפני כמה שנים, הקרניזים נוצרו בעיקר מחומר העץ המעובד אשר בו אפשר היה לשלב כמה עיטורים בסיסיים, בזמן שצביעה של העץ שידרגה לגמרי את הקרניז ובעצם הפכה אותו אל רצועת עץ מעוטרת ויפה אשר אותה אפשר יהיה להתקין במקומות שצריך. היום, עומדים לרשות הלקוחות כמה סוגים שונים של קרניזים אשר מיוצרים בין היתר מכמה חומרים פולימריים, אבן שהיא טבעית וגם קרמיקה, כאשר הסוגים של הקרניז מגיעים בכמה תצורות שונות של פרופילים של פינות, קשתות, עיטורים לפינות וגם רצועות קרניז באורכים שונים. כמו כן, אתם תוכלו למצוא המון קרניזים אשר הם מיועדים להתקנה בתור עמודים דקורטיביים על הקיר עצמו ולצרכים של התקנה מסביב אל הספוטים של התאורה, השקעים החשמליים ועוד כדומה.

מה חשוב לדעת?

קרניזים אשר מיוצרים מקרמיקה מתאפיינים במראה הסופר יוקרתי וייחודי שלהם וזה בגלל שהם מגיעים בשלל רחב של תצורות והמון גדלים אשר יכולים להתאים אל כל סגנון של עיצוב שמדובר בחיפוי קירות. קרניז מקרמיקה מתאפיינים בעיקר בעמידות גבוהה מאוד מסימני שחיקה ובלאי והאופן של ההתקנה שלהם על גבי הקיר זהה בדיוק כמו הלבשה של אריחי קרמיקה לצרכי חיפוי כל הקירות. השימוש שיש לקרניזים אשר מיוצרים מקרמיקה מיועדים פשוט לכל חלל של מגורים או בתוך הסביבה של המשרד.

קרניזים
קרניזים

מה דעתכם על הכתבה? שתפו איתנו!

אודות WizBizzz

ויזביז הינו פורטל תוכן עשיר המציג מגוון רחב של נושאים בתחומים המעניינים ביותר: יופי וטיפוח, סטייל, לימודים, שיווק, ביזנס ועוד! כאן תוכלו למצוא את המיטב התכנים והעדכונים העכשווים ביותר!

מה מעניין אתכם?

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות
הכתבות האחרונות שעלו לאתר
גאדג'טים

חזיית השאיבה של אנבלה: פתרון נוח ויעיל להנקה

חזיית שאיבה היא תופעה מוכרת לרבים מאיתנו. רבים חווים מדי פעם כאבי ראש, תחושת נפיחות, עייפות מוגברת ותסמינים נוספים המאפיינים חזייה. אך למרות היותה תופעה נפוצה, עדיין רווחים מיתוסים ותפיסות שגויות רבים לגבי חזיית שאיבה – מתי היא מופיעה, מה גורם לה וכדומה.

לכתבה המלאה >>
משפחה

יום הולדת עם כלבים

יום הולדת הוא אירוע חשוב ומשמעותי בחיי כל ילד. ילדים אוהבים לחגוג את יום ההולדת שלהם עם בני משפחה, חברים וכמובן גם חיות מחמד. שילוב

לכתבה המלאה >>
דילוג לתוכן