שמלות כלה עם שרוולים – לנצח אופנתי

תוכן עניינים

זיו כוכב
עורך תוכן ראשון

הצטרפו לדיוור!

רוצים להישאר מעודכנים בכל פעם שעולה מאמר חדש לאתר? הכי קל לעשות את זה דרך רשימת התפוצה שלנו! הצטרפו עכשיו בחינם:

השנה, כל המעצבים הכי טוב של ישראל מציגים את כל הקולקציות של שמלות כלה עם שרוולים ארוכים, אשר מתאימות בצורה פשוט מושלמת גם לחתונת קיציות לוהטות, לחופה וגם כמובן אל רחבת הריקודים. יחד עם תחילת העונה החמה אנחנו נפרדים מכל הבגדים הארוכים אשר עוטפים את עצמנו בבגדים שהם קלילים יותר יחד עם עם כמות מינימלית מאוד של בד. ואמנם, כאשר מדובר על חתונה, החוקים לגמרי משתנים, שמלה של כלה אמורה לשמור על מראה שהוא מאוד עשיר ומפואר גם בחתונה בעונת הקיץ הלוהטת. בעזרת כמה פתרונות טובים אפשר לעצב שמלה של כלה בעלת שרוולים ארוכים, אשר בכלל לא תכביד על המשקל של הגוף של ולא תגרום לך בכלל להזיע, גם אם החתונה שלך תתקיים ביום הכי רותח בשנה.

למה לבחור בשמלות כלה בעלות שרוולים ארוכים?

מומלץ מאוד לבחור בשמלה אשר יש לה שרוולים ארוכים בשביל להשיג את המראה המאוד אלגנטי ועשיר, שמלה של כלה אשר עוטפת את הידיים, בעצם משדרות המון אצילות מלכותית והיא מתאימה במיוחד אל כניסה מרשימה לתוך החופה. בנוסף, שרוולים ארוכים פשוט מעניקים אל השמלה נוכחות מאוד כריזמטית והם יוצרים יחד לוק יוקרתי שהוא פשוט אקסקלוסיבי. מבחינה הטכנית, השרוול הארוך מייצר מראה מאוד מעוצב בחלק של פלג הגוף העליון, “לצמצם” ויזואלית את כל ההיקף של הזרוע ולאזן כל מיני פרופורציות בין כל החלקים של הגוף, גם העליון גם והתחתון.

האם שמלות כלה עם שרוולים מיועדות רק לנשים דתיות?

בניגוד אל הדעה הרווחת, שמלה של כלה אשר מכסה את הזרועות מתאימה גם לכלות שהן חילוניות והיא לא בהכרח משדרת כמות כזאת של צניעות וענווה. במדינות אירופאיות, למשל, השרוולים הארוכים כלל לא מקושרים אל המסורת הדתית, רוב הכלות בעצם לובשות שמלות בעלות שרוולים ארוכים ולפעמים דווקא בסגנון שהוא פחות חשוף אשר יוצר לוק סקסי במיוחד. אם אתם רוצים לאזן את המראה שלכם ולמנוע תחושה של שמרניות יתרה, ניתן להעניק לשמלה מחשוף עמוק, גב שהוא חשוף או שסע מאוד מאוד ארוך.

מחיר טוב

שמלת כלה צנועה שומרת על המסגרת של המחיר בצורה הגיונית אשר לא חורגת מן הפרופורציות אשר הולמות את התקופה של הקורונה. מעבר לכל זה, מדובר בשמלה אשר באה למטרה מאוד ברורה, להפוך את הכלה לכמה שיותר יפה ומאוד נינוחה בכמה שפחות השקעות כספיות. הרבה מאוד כלות בוחרות גם לחגוג את הטקס של החופה יחד עם חתונה קטנה ובהמשך, מתי שיהיה אפשר לערוך אירועים יותר גדולים, לחגוג באמצעות אירוע יותר גדול יחד עם כל החברים. שמלה של כלה שהיא צנועה היא פשוט רעיון נהדר בשביל לסגור את הפינה של הטקס חופה במראה שהוא מאוד רשמי וקלאסי, ולהשאיר את השמלה של הכלה יותר מעוצבת ומושקעת בשביל המסיבה הגדולה אשר בה יהיו נוכחים לא רק כל בני המשפחה אלא גם כל החברים.

איך נמנעים מהזעה?

במקרה ואתם עדיין מתלבטים בין שמלה “חושפת” או שמלה שהיא “מכסה”, ניתן לשלב יחד את שני הסגנונות האלה בעזרת “שרוולונים ניידים”, הם מתנתקים מהשמלה אחרי החופה ובעצם ככה מאפשרים לכלה להגיע אל השלב של הריקודים במראה הרבה יותר אוורירי. אפשרות נוספת היא בעצם שמלה בעלת שרוולים מאוד קצרים או עליונית בסגנון תחרה יחד עם כיסוי מלא או חלקי של שתי הידיים.

מה דעתכם על הכתבה? שתפו איתנו!

אודות WizBizzz

ויזביז הינו פורטל תוכן עשיר המציג מגוון רחב של נושאים בתחומים המעניינים ביותר: יופי וטיפוח, סטייל, לימודים, שיווק, ביזנס ועוד! כאן תוכלו למצוא את המיטב התכנים והעדכונים העכשווים ביותר!

מה מעניין אתכם?

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות
הכתבות האחרונות שעלו לאתר
גאדג'טים

חזיית השאיבה של אנבלה: פתרון נוח ויעיל להנקה

חזיית שאיבה היא תופעה מוכרת לרבים מאיתנו. רבים חווים מדי פעם כאבי ראש, תחושת נפיחות, עייפות מוגברת ותסמינים נוספים המאפיינים חזייה. אך למרות היותה תופעה נפוצה, עדיין רווחים מיתוסים ותפיסות שגויות רבים לגבי חזיית שאיבה – מתי היא מופיעה, מה גורם לה וכדומה.

לכתבה המלאה >>
משפחה

יום הולדת עם כלבים

יום הולדת הוא אירוע חשוב ומשמעותי בחיי כל ילד. ילדים אוהבים לחגוג את יום ההולדת שלהם עם בני משפחה, חברים וכמובן גם חיות מחמד. שילוב

לכתבה המלאה >>
דילוג לתוכן