תל אביבים, שימו לב: אלו הספקים שמהם תוכלו להזמין שירותי ניקוי

תוכן עניינים

זיו כוכב
עורך תוכן ראשון

הצטרפו לדיוור!

רוצים להישאר מעודכנים בכל פעם שעולה מאמר חדש לאתר? הכי קל לעשות את זה דרך רשימת התפוצה שלנו! הצטרפו עכשיו בחינם:

לנקות את הרצפה זה אולי פשוט וקל יחסית, אך הדברים מסתבכים כשזה מגיע לניקוי של ספות בסלון. אז דווקא עכשיו לפני חג הפסח הקרב, כשמנקים ומכשירים את הבית, שווה להשקיע גם בספות שלכם. על כך ועוד בכתבה שלפניכם.

לכלוך של ספות

ספה נוהגת להתלכלך הרבה יושבים עליה במהלך היום, אוכלים מול הטלוויזיה, היא נמצאת במרחב של כל בני הבית וכך יש יותר סיכוי שהיא לא תישאר נקייה לאורך זמן. לכן, מומלץ לנקות אותה אחת לכמה זמן. ניקוי ספות בבית זה דבר שיכול להיות מורכב, גם בשל העבודה וגם בשל המחירים. לכן כדאי להזמין שירות של ניקוי ספות.

ניקוי ספות בתל אביב

ניקוי ספות בתל אביב מגיע עד הבית, ואין הוא שונה משאר הערים מבחינת המחיר. העלות לרוב מתומחרת לפי מושב אדם בספה ולרוב תתומחר ב100 ש"ח, לאחר מכן גם סוג הבד וחומרת הכתמים ישפיעו על המחיר. אין ספק שבתל אביב רוב הדירות מושכרות מאדם לאדם וחלקם אף קונים את תכולת הדירה, כולל הספות. מומלץ מאוד במעבר דירה, להשתמש בחברת ניקיון ולנקות את הספה ברמה גבוהה.

בסיכומו של דבר

בעת ניקיונות הפסח ובכלל פעם בשנה, כדאי להשקיע ולנקות גם את הספה שבבית שלכם, בעיקר בגלל שהיא רהיט שנוהגים ללכלך. תוכלו לשבור את הראש ולעשות זאת לבד, או להשתמש בשירותי ניקיון, יש מבחר. כך לדוגמא בתל אביב תוכלו למצוא מספר מקומות שמספקים שירות מסוג זה כמו חברת המבריקנים ועוד.

מה דעתכם על הכתבה? שתפו איתנו!

אודות WizBizzz

ויזביז הינו פורטל תוכן עשיר המציג מגוון רחב של נושאים בתחומים המעניינים ביותר: יופי וטיפוח, סטייל, לימודים, שיווק, ביזנס ועוד! כאן תוכלו למצוא את המיטב התכנים והעדכונים העכשווים ביותר!

מה מעניין אתכם?

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות
הכתבות האחרונות שעלו לאתר
גאדג'טים

חזיית השאיבה של אנבלה: פתרון נוח ויעיל להנקה

חזיית שאיבה היא תופעה מוכרת לרבים מאיתנו. רבים חווים מדי פעם כאבי ראש, תחושת נפיחות, עייפות מוגברת ותסמינים נוספים המאפיינים חזייה. אך למרות היותה תופעה נפוצה, עדיין רווחים מיתוסים ותפיסות שגויות רבים לגבי חזיית שאיבה – מתי היא מופיעה, מה גורם לה וכדומה.

לכתבה המלאה >>
משפחה

יום הולדת עם כלבים

יום הולדת הוא אירוע חשוב ומשמעותי בחיי כל ילד. ילדים אוהבים לחגוג את יום ההולדת שלהם עם בני משפחה, חברים וכמובן גם חיות מחמד. שילוב

לכתבה המלאה >>
דילוג לתוכן