מדובר בכלי שימושי לניתוח הרגלי שימוש באתרי אינטרנט, והוא מספק מידע שיכול להיות בעל ערך רב למי שמעוניין להבין איך הלקוחות שלו חושבים ומה הם רוצים. מה המידע שהכלי הזה יתן לכם, ומה תוכלו לעשות איתו?
גלילה
תוכלו להבין כמה עמוק הגולשים גללו, ולאן הם הגיעו. זה מידע חשוב כי ככה אתם בעצם יכולים להבין מה סבלנות הייתה להם לקבל את התוכן שסיפקתם ובאיזו מידה עוררתם בהם חשק להמשיך. אם אתם מגלים שיש דברים חשובים שהם לא הצליחו להגיע אליהם, שווה לשקול ארגון מחדש של האתר באופן שיהיה יותר פשוט, מסקרן, מושך וכמובן יתעדף למעלה את הדברים החשובים ביותר.
קליקים
תוכלו לקבל מידע לגבי מספר הקליקים שהאפשרויות השונות באתר מקבלות, ולהבין מה מעניין את הגולשים, ומה הם רוצים לקבל ולדעת. אם יש משהו שהייתם מצפים שיקבל הרבה קליקים אבל בפועל גולשים כמעט לא לוחצים עליו, כדאי לבדוק האם הוא מספיק בולט ומושך.
מעברי עכבר
מעברי עכבר שלא הסתיימו בהקלקה גם יכולים להגיד לנו משהו – אולי הגולש התלבט, אולי חשה להקליק ובסוף בחר שלא. זו אינפורמציה עם ערך רק למי שרוצה להמשיך להשתפר, ולהשםיע על האופן שבו לקוחות יחוו את האתר שלו באופן אידאלי.