איך אפשר לצמצם הוצאות כמשפחה?

תוכן עניינים

זיו כוכב
עורך תוכן ראשון

הצטרפו לדיוור!

רוצים להישאר מעודכנים בכל פעם שעולה מאמר חדש לאתר? הכי קל לעשות את זה דרך רשימת התפוצה שלנו! הצטרפו עכשיו בחינם:

ניהול משק בית כלכלי זו לא משימה פשוטה כלל, וכמשפחה זה עוד יותר קשה. לעיתים יש תקופות שצריך לצמצם בהן הוצאות, אך לא כולם יודעים איך. בדיוק בגלל זה נסביר כיצד עושים זאת.

מעקב וחלוקה לקטגוריות

הדבר הראשון שיש לעשות כדי לצמצם הוצאות זה מעקב הן אחר ההוצאות והן אחר ההכנסות. את המעקב יש לבצע בצורה מסודרת ולכלול את הכל. לאחר כתיבת ההוצאות וההכנסות יש לחלק את ההוצאות לקטגוריות – מהחשובה ביותר אל החשובה פחות, וכך להבין היכן ניתן לחסוך. לעיתים זו תהיה משימה פשוטה אך לעיתים יהיה צורך בפשרות

רתימת המשפחה למשימה

משפחה שפועלת יחד היא משפחה שמגיעה למטרה. אם תרתמו את כל בני המשפחה למשימה, היא תהיה הרבה יותר פשוטה. שיתוף של הילדים יגרום להם להבין את השינויים שאתם מצבעים, ויעזור להם להיות תומכים יותר. אל תמעיטו בערכם.

שנו הרגלים

ייתכן שיש לכם הרגלים, שאתם תופסים אותם כחלק מהשגרה שיהיה עליכם לשנות. דוגמה לכך היא הליכה לסופר הקרוב והיקר. ייתכן שכדי לצמצם הוצאות, תיאלצו להתרחק וללכת לסופר שאומנם יותר רחוק אך יותר זול. באמצעות המעקב שהזכרנו קודם לכן, תראו אילו הרגלים יהיה עליכם לשנות, ונסו לחשוב מחוץ לקופסא כיצד לשנות את ההרגלים הללו.

אהבתם את הכתבה? >> katcho.co.il

מה דעתכם על הכתבה? שתפו איתנו!

אודות WizBizzz

ויזביז הינו פורטל תוכן עשיר המציג מגוון רחב של נושאים בתחומים המעניינים ביותר: יופי וטיפוח, סטייל, לימודים, שיווק, ביזנס ועוד! כאן תוכלו למצוא את המיטב התכנים והעדכונים העכשווים ביותר!

מה מעניין אתכם?

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות
הכתבות האחרונות שעלו לאתר
גאדג'טים

חזיית השאיבה של אנבלה: פתרון נוח ויעיל להנקה

חזיית שאיבה היא תופעה מוכרת לרבים מאיתנו. רבים חווים מדי פעם כאבי ראש, תחושת נפיחות, עייפות מוגברת ותסמינים נוספים המאפיינים חזייה. אך למרות היותה תופעה נפוצה, עדיין רווחים מיתוסים ותפיסות שגויות רבים לגבי חזיית שאיבה – מתי היא מופיעה, מה גורם לה וכדומה.

לכתבה המלאה >>
משפחה

יום הולדת עם כלבים

יום הולדת הוא אירוע חשוב ומשמעותי בחיי כל ילד. ילדים אוהבים לחגוג את יום ההולדת שלהם עם בני משפחה, חברים וכמובן גם חיות מחמד. שילוב

לכתבה המלאה >>
דילוג לתוכן