גיוס משקיעים לסטרטאפ – השלבים הראשוניים

תוכן עניינים

זיו כוכב
עורך תוכן ראשון

הצטרפו לדיוור!

רוצים להישאר מעודכנים בכל פעם שעולה מאמר חדש לאתר? הכי קל לעשות את זה דרך רשימת התפוצה שלנו! הצטרפו עכשיו בחינם:

יש לכם רעיון מדהים ואתם רוצים להקים סטארט-אפ. מעולה! אחרי שתגבשו את הרעיון לכדי תכנית יותר קונקרטית – תצטרכו תמיכה כלכלית לצורך התחלת המימוש. לשם כך יש בשוק משקיעים שמוכנים לשים כסף על סטארטאפים צעירים, מתוך אמונה בהצלחתם וקבלת תמורה כספית כשזה יקרה. כיצד מגייסים משקיעים כאלה?

רשתות חברתיות

תופתעו לגלות איך אפשר להתגלגל ברשתות החברתיות ולהגיע תוך כמה מעגלים בדיוק למי שאתם צריכים. הכוונה ברשתות חברתיות היא גם לרשתות כמו פייסבוק, אבל גם, ובעיקר, רשתות כמו לינקדאין, שממוקדות מראש בהיבט המקצועי של עבודה ועסקים.

מאגרי משקיעים אינטרנטיים

קיימים מאגרים ייעודיים שמכילים מידע על סטארטאפים ועל אנשים שמוכנים להשקיע. נסו לחפש המאגרים הללו וליצור קשר עם אנשים שנראים לכם רלוונטיים, בין אם להתיג ולהציע, ובין אם להתייעץ לקבל עזרה והכוונה. המאגרים מנוהלים בדרך כלל על ידי אנשים מהברנז'ה, ומכילים מידע סופר רלוונטי ועדכני, שיכול להתאים לכם בדיוק.

גיוס המונים

גם האפשרות האהובה של גיוס המונים עומדת על הפרק, לקיימות פלטפורמות ייעודיות שמאפשרות גיוס בקנה מידה גדול, באופן שמתאים לסטארטאפים למשקיעים גדולים. סכומי הכסף שהמשקיעים יכולים לשים והתמורות שהם יכולים לקבל תלויים בכם ובהחלטות שלכם, ומותאמים לסדרי הגודל שעבודים בתחום, ככה שזה יכול להיות מתאים ונוח.

מה דעתכם על הכתבה? שתפו איתנו!

אודות WizBizzz

ויזביז הינו פורטל תוכן עשיר המציג מגוון רחב של נושאים בתחומים המעניינים ביותר: יופי וטיפוח, סטייל, לימודים, שיווק, ביזנס ועוד! כאן תוכלו למצוא את המיטב התכנים והעדכונים העכשווים ביותר!

מה מעניין אתכם?

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות
הכתבות האחרונות שעלו לאתר
דילוג לתוכן