תואר בתקשורת – מה עושים הבוגרים אחרי הלימודים?

תוכן עניינים

זיו כוכב
עורך תוכן ראשון

הצטרפו לדיוור!

רוצים להישאר מעודכנים בכל פעם שעולה מאמר חדש לאתר? הכי קל לעשות את זה דרך רשימת התפוצה שלנו! הצטרפו עכשיו בחינם:

תואר ראשון בתקשורת מכשיר את בוגריו לקבלת תפקידי מפתח בעולם התקשורת המודרני. ניתן להתמחות ב-5 מסלולים: תקשורת אסטרטגית, תקשורת דיגיטלית וניו מדיה, עיתונאות ועריכת תוכן, רדיו והפקות תוכן, קולנוע וטלוויזיה. מה באמת קורה עם הבוגרים לאחר סיום הלימודים?

היום שאחרי סיום לימודי תואר ראשון בתקשורת

עולם האופציות לבוגרי תואר ראשון בתקשורת הוא רחב ביותר. הבוגרים יכולים להתברג כעורכי תוכן, עובדים ביח"צ, עיתונאים, כתבים, תחקירנים, מנהלי חברות דיגיטל בארגונים שונים, מפיקי תוכן אינטרנטי, תקציבאי משרדי פרסום, פלנרים ועוד.

ניתן לעבוד בתחום התקשורת כשכירים או כעצמאיים. גופים גדולים כמו טלוויזיה או רדיו מגייסים את הבוגרים לתפקידים של עריכה, הפקה, תחקירנות, שדרנות, בתור כתבים ועוד. בנוסף הם יכולים להשתלב בחברות וארגונים מסוגים שונים, במחלקות התקשורת והשיווק. בתחום הדיגיטל מחפשים אנשי תקשורת לניהול קמפיינים ויצירת מוניטין באינטרנט. הם יכולים להיות מנהלי תוכן באתרים שונים, מנהלי מדיה, מנהלי לקוחות ועוד.

כתבים, מגישים, פרשני ספורט, דוברי מועצות, מנהלי יחסי ציבור ומנהלי מדיות שכולנו נחשפנו אליהם, התחילו את הקריירה שלהם בלימודי תואר ראשון בתקשורת. במהלך הלימודים נרכשים כלים שימושיים, בלימודי תיאוריה ובאמצעות סיורים והרצאות של מרצים אורחים. כל אלו משמשים סולם ומקפצה לקריירה העתידית בתחום התקשורת.  

מה דעתכם על הכתבה? שתפו איתנו!

אודות WizBizzz

ויזביז הינו פורטל תוכן עשיר המציג מגוון רחב של נושאים בתחומים המעניינים ביותר: יופי וטיפוח, סטייל, לימודים, שיווק, ביזנס ועוד! כאן תוכלו למצוא את המיטב התכנים והעדכונים העכשווים ביותר!

מה מעניין אתכם?

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות
הכתבות האחרונות שעלו לאתר
לימודים

קורסים מקצועיים

קורס מקצועי הוא קורס שמטרתו להכשיר את הסטודנטים לעבודה בתחום מסוים. קורסים מקצועיים יכולים להיות קצרים או ארוכים, והם יכולים להינתן במגוון פורמטים, כולל מקוון,

לכתבה המלאה >>
דילוג לתוכן