תיקים לתפילין בעיצוב אישי – איפה אפשר להשיג?

תוכן עניינים

זיו כוכב
עורך תוכן ראשון

הצטרפו לדיוור!

רוצים להישאר מעודכנים בכל פעם שעולה מאמר חדש לאתר? הכי קל לעשות את זה דרך רשימת התפוצה שלנו! הצטרפו עכשיו בחינם:

כאשר מדובר בכיסויים, תיקים ונרתיקים לטליתות ותפילין אפשר לומר שהם עשויים מבד מאוד פשוט אבל גם מאוד חזק, ויש כאלה שעשויים מבד קטיפתי מאוד מהודר אשר עליו אפשר לרקום כל דבר שעולה על דעתכם. הרבה מאוד אנשים בוחרים בהמון כיסויים של תיקים ונרתיקים לטלית ותפילין אשר עשויים מבד שהוא קטיפתי, אבל יש גם אנשים אשר מוכנים ויכולים באמת להשקיע סכומים גדולים של כסף, ולבחור בין שלל התיקים, הנרתיקים והכיסויים העשויים מעור. גם לגבי כל התיקים, הכיסויים והנרתיקים לטלית ולתפילין אשר הם עשויים מעור אמיתי, ניתן לרקום באמת כל דבר שמתחשק לכם.

עלויות תיקים לתפילין

לגבי המחירים, ניתן לומר שכן, יש פער מאוד גדול בין כל המחירים שיש של התיקים, הכיסויים והנרתיקים בשביל התפילין והטלית. הם מתחילים ממחירים של כעשרות שקלים עבור כל התיקים והנרתיקים הממש הממש פשוטים והם יכולים להגיע גם עד לאלפי שקלים כמובן לכאלה שעשויים מעור מאוד יוקרתי ובעלי קישוטים וכמובן עיטורים מהודרים. כל אחד, משלם ובוחר כלפי היכולת הכלכלית שלו. אבל אפשר לומר שזאת המתנה הכי מושלמת לבר מצווה והיא מכילה תיק שהוא גדול יותר בשביל הטלית ותיק יותר קטן בשביל התפילין. המחיר כולל גם את הרקמה אשר זהה על גבי שני התיקים, בשני הגדלים השונים.

קצת עלינו

תיקים לתפילין בעיצוב אישי ניתן להשיג ברקמת המלך שהוא עסק אשר נותן מענה לשירותי הדפסות, סובלימציה, משי ורקמה ממוחשבת לכל קהל לקוחות הפרטיים והעסקיים. כמו כן העסק פונה אל קהלי יעד שונים, כמו חילוניים, דתיים וגם מסורתיים. ואנחנו מקפידים ליצור מגוון רחב של מוצרים מאוד חדשניים ועדכניים בקוי האופנה הדתית של הישראלים. אנחנו ב "רקמת המלך" מבצעים רקמות של שמות על כמה מוצרי יודאיקה כמו, כיסוי לטליתות ותפילין. כמו כן יש את המותגים של העסק שהם מאוד מיוחדים אשר מעוצבים בהזמנה על פי הטעם והעיצוב של העסק והדרישות של הלקוחות שלה אשר מיוצרים באיכות גבוהה מאוד מאוד. אל תהססו להשקיע בדבר היקר ביותר ולעצב באופן אישי את תיק התפילין שלכם!

מה דעתכם על הכתבה? שתפו איתנו!

אודות WizBizzz

ויזביז הינו פורטל תוכן עשיר המציג מגוון רחב של נושאים בתחומים המעניינים ביותר: יופי וטיפוח, סטייל, לימודים, שיווק, ביזנס ועוד! כאן תוכלו למצוא את המיטב התכנים והעדכונים העכשווים ביותר!

מה מעניין אתכם?

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות
הכתבות האחרונות שעלו לאתר
דילוג לתוכן