הסוד של הרוקחות הטבעית – חומרי גלם מעולים

תוכן עניינים

זיו כוכב
עורך תוכן ראשון

הצטרפו לדיוור!

רוצים להישאר מעודכנים בכל פעם שעולה מאמר חדש לאתר? הכי קל לעשות את זה דרך רשימת התפוצה שלנו! הצטרפו עכשיו בחינם:

אם לא ידעתם מה הסוד שמאחורי הרוקחות הטבעית, אז זה הזמן שלכם להחכים ולהפנים את המובן מאליו. בלי חומרי גלם איכותיים שגדלים בסביבה טובה, רוקחות טבעית לא הייתה מצליחה להפוך למקצוע. מה הכוונה מאחורי המילים 'רוקחות טבעית' ו'חומרי גלם'? מיד מולכם

המקצוע המסתורי

רוקחות טבעית כולה עוסקת במציאת חומרים משובחים בעלי ערכים תזונתיים ובריאותיים גבוהים, והטכניקה שמאחורי הפיכתם לתרופות שקל ופשוט מאוד לצרוך. רוקחות טבעית כבר צברה תאוצה בעולם עד לקיומם של בתי מרקחת טבעיים, קליניקות וכל היוצא בזאת.

חומרי גלם מעולים

רוקחות טבעית חייבת להיות מושתתת על עיקרון מסוים. הראשון בהם הוא חומרי גלם איכותיים. הכוונה היא שעליהם לדאוג לגידולים בריאים וטבעיים ככל האפשר, בין אם על ידיהם או מיקור חוץ. בלי עלים בריאים, שורשים טובים ומוצרים שלא עברו ריסוס או התערבות כימית – המקצוע פשוט היה נקרא רוקחות.

המדע על רגל אחת

חלק מתהליכי המיצוי ברוקחות טבעית הוא מיצוי שמנים ממרכיבים שונים, ייבוש מוצרים וחומרים לאבקות ולהפוך חלק מהתרופות למוצרים אכילים כמו חטיפים כאלו ואחרים. דרך העשי השל אלו היא לחשב ולבדוק איזה ערך תזונתי ובריאותי נשאר אחרי כל תהליך ורק לאחר מכן לכתוב ולפרסם את המינונים.

כל רוקח והדרך שלו

ישנן גישות רבות שלפיהן עוסקים ברוקחות טבעית. ניתן להיות רוקח טבעי שעוסק בתרופות מהמזרח וסין, רוקחות טבעית המבוססת על ערכים טבעיים ממוצרים טבעיים שאפשר למצוא בכל סופר ועוד סוגים רבים של רוקחות.

המלצות אחרונות לצרכנים

לכל אחד יש את הצרכים האישיים שלו מבחינה בריאותית. לכל אחד צרכים בריאותיים ופיזיים שונים וחשוב מאוד להבין מה הם ולהתייעץ עם גורם מוסמך. ניתן להשיג תרופות ולפנות לאנשים שעיסוקם הוא רוקחות טבעית ולאתרם באמצעות חיפוש פשוט באינטרנט. 

כמובן שגם חוכמת ההמונים משחקת פה תפקיד גדול ומשמעותי, ובמידה ואחד מהקרובים אליכם מכיר, בין אפ באופן ישיר או עקיף, תוכלו למצוא את הרוקח שיסייע לכם בכל מה שאתם צריכים. זכרו – אין רוקחות טבעית בלי חומרים בריאים ואיכותיים. 

מה דעתכם על הכתבה? שתפו איתנו!

אודות WizBizzz

ויזביז הינו פורטל תוכן עשיר המציג מגוון רחב של נושאים בתחומים המעניינים ביותר: יופי וטיפוח, סטייל, לימודים, שיווק, ביזנס ועוד! כאן תוכלו למצוא את המיטב התכנים והעדכונים העכשווים ביותר!

מה מעניין אתכם?

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות
הכתבות האחרונות שעלו לאתר
יופי וטיפוח

פריימר – השכבה המושלמת לאיפור בלתי נשכח

בעולם האיפור והיופי, פריימר הוא מוצר שהפך להכרחי בשנים האחרונות, ולא בכדי. כשכבת היסוד של כל איפור, הפריימר מספק את הבסיס האידיאלי למראה חלק, אחיד ומושלם. הוא פועל למנוע את הצטברות המייקאפ בנקבוביות וקמטוטים, מאריך את עמידות האיפור, ומשפר את התפיסה הכללית של העור. 

לכתבה המלאה >>

טיפול טבעי לאקנה

אקנה היא בעיית עור נפוצה הגורמת להתפרצות של פצעונים (שחורים או לבנים) ומשאירה לעיתים סימני צלקות. אקנה נגרמת על ידי שילוב של מספר גורמים: טיפולים

לכתבה המלאה >>
דילוג לתוכן