ניהול מוניטין – ככה תחזקו את הפרופיל החברתי שלכם באינטרנט

תוכן עניינים

זיו כוכב
עורך תוכן ראשון

הצטרפו לדיוור!

רוצים להישאר מעודכנים בכל פעם שעולה מאמר חדש לאתר? הכי קל לעשות את זה דרך רשימת התפוצה שלנו! הצטרפו עכשיו בחינם:

ציבור הגולשים באינטרנט הוא עצום, הם מבלים ברשתות החברתיות במשך שעות, ואם רק תדעו איך למשוך אותם בצורה נכונה, הם יכולים להפוך להיות לקוחות פעילים שלכם. בעזרת כמה פעולות פשוטות ללא עלות, תוכלו לחזק את הפרופיל החברתי שלכם באינטרנט. זה קל כמו לספור עד 3. אתם מוכנים? שלוש, ארבע ו.. זה קורה!

טיפ מספר 1: ויזואליות היא שם המשחק

מעלים פוסטים לאתר שלכם? שלבו בהם תמונות וסרטונים אטרקטיביים. ישנה עדיפות גבוהה לתמונות מקוריות. הגולשים חשופים היום לכל כך הרבה תוכן, כך שהעיניים שלהם התרגלו לזהות מהי תמונה המשדרת אמינות, לעומת תמונה המושאלת מבנק תמונות כלשהו, אתרים עם תמונות הלקוחות ממאגרים שונים יש הרבה, צלמו בעצמכם תמונות, והעלו אותן, הן תבדלנה אתכם מהמתחרים.

טיפ מספר 2: תוכן בתדירות גבוהה

כדאי שתייצרו מנהג קבוע להעלות פוסטים פעם בחודש או יותר, כך תפתחו ציפייה בקרב הגולשים, וחשיפה גבוהה יותר של הדף שלכם. חשוב שהתכנים יספקו חומר ברמה גבוהה, ולא רק תכנים המנוסחים במגמה שיווקית מובהקת.

טיפ מספר 3: ספקו עניין לציבור

אפשרו לגולשים שלכם גישה לחומרים מעניינים ברמה גבוהה הכוללים מאמרים וסרטונים הקשורים לעולם התוכן שלכם. ככל שהחומר שלכם יהיה אטרקטיבי יותר, מובטח כי מספר הגולשים יגדל בהתמדה. 

מה דעתכם על הכתבה? שתפו איתנו!

אודות WizBizzz

ויזביז הינו פורטל תוכן עשיר המציג מגוון רחב של נושאים בתחומים המעניינים ביותר: יופי וטיפוח, סטייל, לימודים, שיווק, ביזנס ועוד! כאן תוכלו למצוא את המיטב התכנים והעדכונים העכשווים ביותר!

מה מעניין אתכם?

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות
הכתבות האחרונות שעלו לאתר
דילוג לתוכן