איך להשתמש במברשות פנים בצורה נכונה

תוכן עניינים

זיו כוכב
עורך תוכן ראשון

הצטרפו לדיוור!

רוצים להישאר מעודכנים בכל פעם שעולה מאמר חדש לאתר? הכי קל לעשות את זה דרך רשימת התפוצה שלנו! הצטרפו עכשיו בחינם:

בחנויות היופי והטיפוח כיום, מוכרים מברשות איפור רבות. אבל, יותר חשוב מבחירת המברשת הנכונה, חשובה הטכניקה הנכונה בשימוש בה.

נגיעה קלה באיפור

כשאתן נוגעות עם המברשת באיפור, יש להקפיד לא ללחוץ חזק מדי על המברשת. ראשית, זה יכול לגרום לשערות המברשת להתפצל. שנית, זה יכול להרוס את האיפור – זאת משום שאם נשים יותר מדי איפור על הפנים זה ייצור מראה של איפור מוגזם.

שמירה על ניקיון המברשת

מברשת זה מוצר שצריך לתחזק. כדי לשמור על הניקיון של המברשת שרכשתן, עליכן לשטוף אותה עם מים פושרים בלבד. הסבון המומלץ לניקוי המברשת הינו שמפו אמבטיה. במהלך השטיפה, הדקו יחדיו את שערות המברשת, כדי שלא ייפרדו יתר על המידה ויהרסו אותה.

שיער סינטטי

מברשות העשויות שיער סינטטי הן הטובות יותר לאיפור הפנים ואותן כדי לרכוש. מברשת זו עמידה יותר ולכן יותר מומלצת. בנוסף, קל יותר לנקות אותה.

הפרדה בין המברשות

כדאי להחזיר בבית מספר מברשות שונות לאיפור שונה. המברשות המומלצות הן – מברשת סומר, מברשת מייק אפ, מברשת צללית, מברשת קונסילר ומברשת שפתיים. זכרו שלכל איפור מתאימה מברשת שונה. כלומר, לא תוכלו להשתמש במברשת הסומק כדי לתחם את השפתיים, כך שהחזקת מברשות שונות היא הכרחית.

אהבת את הכתבה? אולי יעניין אותך גם >>malaho.co.il

מה דעתכם על הכתבה? שתפו איתנו!

אודות WizBizzz

ויזביז הינו פורטל תוכן עשיר המציג מגוון רחב של נושאים בתחומים המעניינים ביותר: יופי וטיפוח, סטייל, לימודים, שיווק, ביזנס ועוד! כאן תוכלו למצוא את המיטב התכנים והעדכונים העכשווים ביותר!

מה מעניין אתכם?

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות
הכתבות האחרונות שעלו לאתר
יופי וטיפוח

פריימר – השכבה המושלמת לאיפור בלתי נשכח

בעולם האיפור והיופי, פריימר הוא מוצר שהפך להכרחי בשנים האחרונות, ולא בכדי. כשכבת היסוד של כל איפור, הפריימר מספק את הבסיס האידיאלי למראה חלק, אחיד ומושלם. הוא פועל למנוע את הצטברות המייקאפ בנקבוביות וקמטוטים, מאריך את עמידות האיפור, ומשפר את התפיסה הכללית של העור. 

לכתבה המלאה >>

טיפול טבעי לאקנה

אקנה היא בעיית עור נפוצה הגורמת להתפרצות של פצעונים (שחורים או לבנים) ומשאירה לעיתים סימני צלקות. אקנה נגרמת על ידי שילוב של מספר גורמים: טיפולים

לכתבה המלאה >>
דילוג לתוכן